Mag hoor, laat de waarheid je niet tegenhouden. Haha! Maar grappig hoe dat werkt hè? Na jaren op het forum, vorm je een beeld van bepaalde leden.
Zo’n twee decennia geleden wilde ik weer eens een gebruikersnaam aanmaken voor iets, waarschijnlijk een videogame.
Na heel veel namen die al bezet waren dacht ik: ‘En zo dan’ en met intypen werd dat Ezodan via de autocorrect.
Ik werkte als statistisch analist. Bij een presentatie van een onderzoek bij een marketing-communicatieafdeling voerde ik de chi-kwadraattest op om een steekproefpopulatie op waarde te schatten. Dat verhaal werd met een wat glazige blik aangehoord. Toen ik een tijdje later in hetzelfde commité wederom deze test bovenhaalde was de verzuchting: “daar heb je chi-kwadraat weer”. Nickname geboren…
Ik vond Pseikopaat gewoon een leuke woordspeling.
Het is gewoon lekker. Liefst met pepersaus en mayo
Blijft toch een beetje behelpen op zo’n kleine laptop.
De eerste twee letters van voor en achternaam Erik de Vries.
Zo eenvoudig is het.
Helder ![]()
Eerste letter (voor)naam en het bouwjaar ![]()
Je moet mijn nickname achterstevoren hardop uitspreken.
Tot 8 jaar terug in Zwolle gewoond. Leuke geuzennaam. Ik zou 'm moeten veranderen… maar ja…![]()
#MeToo … ![]()
Mijn nickname is een verbastering uit het Engels van mijn naam.
Beetje goochelen met de letters van mijn achternaam ![]()
Mijn naam komt grofweg fonetisch zó uitgesproken er uit te zien.
- Frits Deurning, aange(geuzen)naam!

Hoewel veel mensen denken dat ik Lorenzo heet, is mijn naam Erol.
Er bleek al een andere Erol te zijn en toen heb ik deze maar omgedraaid naar Lore en om niet overal mijn achternaam te plaatsen heb ik daar maar … En Zo van gemaakt. Vandaar Lore en Zo.
Echt de allerlaatste partij waar ik op zou stemmen ![]()