Sorry maar het moet toch te doen zijn om een horloge van 900+ euro retail een beetje fatsoenlijk in elkaar te draaien zonder speling.
Of licht grijs
Zoo de mooiste blauwe 1521 vh forum!
Gemod met een saffieren bezel insert. Nu “klopt” het in mijn ogen meer met shiny bezel en sunburst wijzerplaat.
Edit: ennn met lume in de insert (heeft hij std niet)
Erg gaaf…vooral die lume bezel.
Combi!
Ik zit al meer dan 2 weken te wachten op mijn oranje barton elite bandje dat lijkt me ook echt een toffe combinatie.
Succes, bij mij duurde het 5 weken uiteindelijk.
Fml
Is iig het wachten waard. Erg fijne band en vind de oranje kleur erg mooi.
Heb daarna gelijk meerdere banden bij ze gekocht.
Deze is lekker man!
I know. Wordt mijn 4e barton heb zwart, wit en grijs al.
Hoe heb je die insert er nou uitgekregen? 3 weken in de week?
Sorry @Watch2Morrow. De vraag was aan @willemc hoe de insert er nou uit was gekomen
En hoe zijn die Barton straps? Niet te dun? Beetje soepel? Stof magneten (want siliconen)? Had er 1 in bestelling maar het verhaal van weeeeeken wachten stond me niet aan, dus weer geannuleerd. Maar overweeg alsnog er een paar te bestellen
Edit: ene grijze besteld!
Die barton straps zijn naar maar mening top. Beetje stof hou je altijd maar door de structuur valt het minder op.
Weken wachten zit er wel in ja. Heb zo een 5 weken terug 3 rubbers besteld maar vooralsnog niets. USPS ligt ook beetje op zijn gat atm.
Ze lijken zo dun, of valt dat mee?
Valt mee hoor.
Op het bbq rooster gelegd en met de zo’n föhnapparaat om verf ergens af te branden een tijd verhitten daarna kreeg ik in het geboorde gaatje een pinnetje en kon hem los wrikken. Oude bezel insert is dus wel k.o.
Ach ja eruit is eruit.