Hét Squale banden inspiratie topic!

Maar wat staat wel goed ? Ik ben er nog niet uit.

Gewoon op tropic of @Fate_Amenable_To_Change style op NATO, maar ook cognac leer kan goed. Zoiets:

Krijg je een beetje dit idee:

2 likes

Ik denk dat op cognac leer de enige optie is. De rest heb ik geprobeerd maar beviel niet.
De 1521 bevalt goed verder, maar ik koop nooit meer een duiker zonder stalen band. Toch nog iets geleerd. :nerd_face:

He wat toevallig. Nog wat oude foto’s uit mijn begindagen op het forum met een ex van je.

4 likes

Inclusief ex-bandje zie ik.

2 likes

Dank Zulu, de onderste twee komen in aanmerking. :blush:

1 like

Nah, deze was wel aan de hand van jouw advies door Ko geknutseld :smile:

1 like

Haha. Inspiratie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Staat goed hoor :+1:

1 like

Dat vind ik een goede suggestie. Dank je.
De Squale mesh plaatjes in dit topic overtuigen me niet, maar deze neem ik mee in mijn overwegingen.

De kleuren staal lijken niet overeen te komen. Maar goed. Ik ga liever de NATO of leer-weg.

Ligt er een SARB bracelet naast? :slight_smile:

Ik heb diezelfde kleurstelling, maar dan met een NATO in plaats van dat rubber. Normaal ben ik niet van de frivole banden, maar in dit geval werkt het prima. :+1: Omdat het zo’n zomers bakkie is.

Tja… De mijne ligt al weer tijden op zo’n cognac vintage leertje. NATO is voor de zomer of op vakantie. Dan kies ik voor de Azuur polished toch voor turquoise of oranje, mogelijk staalgrijs. Zwart was makkelijker geweest qua bandenkeuze. :thinking:

Ik vind het veel te zware kutbanden. Maar, eerlijk is eerlijk, ze zijn wel mooi.

1 like

Ja.

1 like

Bedoel je de Squale mesh of die BoR van Watchgecko?

1 like

De Squale mesh. Aan de andere kant: Die is zo zwaar dat ie niet snel zal breken. :slight_smile:

2 likes

Zelfde vraag, net iets andere band. :sunglasses:
Iemand deze al eens geprobeerd?

De Squale Mesh banden zijn brushed en een beetje polished linkjes kan geen kwaad denk ik. Lijkt me wel een mooie band.

Yes maar dan in 22mm op een Seiko. Mooie band.

Ik heb hem ook in 20mm en wou hem op m’n 1545 gooien maar ik kreeg de endlinks met geen mogelijkheid passend.

Heb daar geen foto’s van verder. Misschien dat ik het met de rechte endlinks eens probeer. Dat kan bij een bor best vind ik.

Edit: misschien is een sharkmesh tof?

3 likes

Zal bij een 1521 het geval zijn. Hoewel ik jouw horloges ook mooi vindt, zou ik dat graag even willen zien. Zo’n ‘bor’ band op een 1521, bij voorkeur een polished uitvoering …

1 like

Pffff wat een heerlijke bandenslet is deze zeg.

7 likes

Ik heb die combi hier ook nog niet voorbij zien komen.

Niet de beste foto’s maar misschien kun je er een Photoshop mee maken zodat je een idee krijgt.
Heb het nog even georobeerd en nu kreeg ik de endlinks er zo tussen.
Ze zijn alleen iets aan de korte kant tov de lugs.
Nu nog even inkorten :grin:

4 likes