gave klok, ik blijf alleen Frogman een beetje een rare naam vinden voor een duikhorloge
bij mijn weten komen kikkers niet dieper dan 1 meter onder water (als ze dat al halen)
gave klok, ik blijf alleen Frogman een beetje een rare naam vinden voor een duikhorloge
bij mijn weten komen kikkers niet dieper dan 1 meter onder water (als ze dat al halen)
Haha, precies. Ik draag een Citzien Aqualand tijdens het duiken. Maar ja…
gave klok, ik blijf alleen Frogman een beetje een
rare naam vinden voor een duikhorlogebij mijn weten komen kikkers niet dieper dan 1
meter onder water (als ze dat al halen)
Frogman=kikvorsman (oud Nederlands voor duiker )
wel fijn, die uitleg op het plaatje
voor de japanners onder ons althans….
wel fijn, die uitleg op het plaatje
voor de japanners onder ons althans….
Tja kan ik het helpen dat jullie je talen niet spreken?
De Seiko SKX007 hoort ook in het rijtje. Al decennia een volwaardige duiker voor een prijs die iedereen kan opbrengen.
De Seiko SKX007/SKX009, de Omega ploprof, de Rolex seadweller. Welke missen we nog in het rijtje?
De Oris Meistertaucher!
Voor het geld ABSOLUUT de Sinn U1…(heb ik die nou toevallig net te koop staan voor een matsprijs…???)
Voor veel meer geld zonder twijfel de SD4000 want die wil je daarna never nooit meer kwijt…
http://s1295.photobucket.com/user/jeroenderee/media/zwartrubber_zps4d656dcb.jpg.html
Overigens ben ik met mijn huidige Certina ook erg tevreden
Dat is de chrono… Er is een Ds Action Diver
Is idd. een mooie duikert en niet te duur als je < 19cm polsen hebt,
als je > 19cm polsen hebt koop je toch eigenlijk een head only voor het geld…
Voor het geld ABSOLUUT de Sinn U1…(heb ik die
nou toevallig net te koop staan voor een
matsprijs…???)Voor veel meer geld zonder twijfel de SD4000 want
die wil je daarna never nooit meer kwijt…http://i1295.photobucket.com/albums/b623/jeroender
ee/zwartrubber_zps4d656dcb.jpg
Het ultieme duikhorloge is voor mij de Orient 300m duiker. Krachtig ontwerp, goede afwerking, super degelijk gebouwd en toch nog betaalbaar genoeg om werkelijk mee de zee in te gaan.
De runner up is de Seiko Monster. Nog betaalbaarder, eigen gezicht, ook goed afgewekt, maar iets minder duikdiepte.
Hierbij gebroedelijk naast elkaar:
Zeer mooi!!
2 echte klokken naast elkaar, de Orient verbaast me op een positieve manier. Mooi.
Oef die is ook bad ass zeg
Spring drive Seiko MM600 echt wel.
Groet Bert
sterker nog, er staat er nu eentje op MP
gave klok hoor