Het vader/moeder en zoon/dochter topic

De oudste lijkt niet zoveel met horloges te hebben, de jongste des te meer en heeft de G-Shock ingepikt :joy:

9 likes

Vandaag mijn zoon een SKX gegeven. Met dank aan @Jurk. Mijne is natuurlijk kei oud!

22 likes

Dat jullie er maar lang van mogen genieten! Heel leuk! En via een omweg is deze geschonken door @Mchammer door het bedrag dat ik hem betaalde aan het goede doel heeft gegeven.

4 likes

De dochters hebben paps NA :jp: :blue_heart: goedgekeurd :blush:

17 likes

Misschien heb ik het gemist, maar hoe heet dit boek? leuk voor mijn zoon :slight_smile:

4 likes
2 likes

Fietsen op Schiermonnikoog…fotomomentje “Wel met horloges erop hè, pap!!!”

13 likes

Ha mooi! Besteld!

1 like

Op de foto met mijn oudste dochter en haar cadeau voor haar 14e verjaardag van gisteren

8 likes

Diamonds are a girl’s best friend! :ok_hand:

1 like

Opa kleindochter, mag dat ook?:joy:

12 likes

Kleiner maatje nodig voor mijn dochter van bijna 2.

6 likes

Groen :four_leaf_clover:, vindt ze mooi :slightly_smiling_face:

6 likes

Eentje met (en door) mijn 8-jarige dochter

11 likes

Niet de beste foto, maar toch. Samen met m’n vader. :grin:

7 likes

2 jaar oude dochter helemaal in de wolken met haar nieuwe horloge. Haar grote zus was dat destijds met 2 jaar ook. Ze kunnen uiteraard geen klok kijken, maar met de collectie van pa en ma zit de liefde voor horloges er vroeg in :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Wanneer je moeder een grotere Rolex heeft dan jij :see_no_evil::see_no_evil::rofl::rofl::rofl:

Mijn zoon is 16 geworden vandaag, dus: dagje vrij, op naar de Seiko boutique en naar huis met een Prospex Solar 38,5mm diver. Hier te zien naast mijn GS GMT.

19 likes

Zo vader, zo zoon

:slightly_smiling_face:

22 likes

Prachtige exemplaren, goede smaak :slight_smile:

1 like