Het vader/moeder en zoon/dochter topic

20 likes

12 likes

Mijn zoon heeft mij een keer gezien met twee horloges om! Hij denkt nu dat dit de norm is! :joy:

27 likes

Horloges lijkt hier een kleine epidemie te worden.


Mn vriendin heeft er ongeveer 80
Mn oudste zoon 4
Mn jongste zoon doet af en toe een greep in mijn horlogebox
En ondergetekende heeft ongeveer 100 camel Trophy horloges en een stuk of 20 andere merken.

Een trotse vader geeft zn zoon een horloge die tegen een stootje kan.

15 likes

Waaaaat??? Samen 200 horloges??? Sjesis :joy::joy::ok_hand:

3 likes

Dan heb je er een dagtaak aan om ze allemaal op tijd te zetten bij zomer en wintertijd en als je een korte maand hebt.

2 likes

Dat noem ik geen dagtaak maar een hobby, kijk altijd uit naar de tijdverschuiving, alles in de hand en even een doekje erover :grinning:

1 like

Heb afgerond naar benedenšŸ˜¬

1 like

Volgens mij heeft de gemiddelde Gassan of SC minder op voorraad :sunglasses:

3 likes

Zoon van 4 die nu al horloge wilā€¦
Toch maar eentje gekocht voor hem, mijn horloges zijn nog echt te groot voor hem.
Ondanks dat hij altijd de duurdere horloges uitzoekt.

Weet niet wie het leuker vindt, papa of mijn zoonā€¦

21 likes

Hier nog zo een.
Naar zijn eigen kinderhorloge kijkt hij niet om. Dan maar een prul-kwartsje om die me omgerekend 1 eurocent + 2 euronogwat verzendkosten heeft gekost. Het bandje was veel duurder. Maar lol heeft ie ermee!

17 likes

Ik en mā€™n pa: twee generaties (hobby)duikers.

15 likes

Mijn dochter en ik, zij met de Tag Heuer van mijn vrouw uit begin 90er jaren. We kochten toen allebei hetzelfde horloge, mooi dat zij hem nu draagtšŸ˜Š
Zij heeft de tijd niet verzet op vakantie, zie ik nu. Thatā€™s the spirit!

17 likes

Dit was een jaar geledenā€¦met dramatisch vervolgā€¦

Nu, een jaar verder, zelfde omgeving, zegt mijn zoon: ā€œPap, zullen we samen een horlogefoto maken? Dat vind je toch zo leuk!??ā€

17 likes

Kroon is er al af?

Die is idd proportioneel niet goed geschapen. Valt in het niet bij de protectors.
Soit, het ding loopt ook -1 s/d. De bracelet was praktisch onverstelbaar dus dan maar een nato erop. Leuk speleding.

1 like

Gisteren een mooi horloge vader zoon moment. Niet afgesproken maar wel leuk :+1:.

18 likes

Moeders heeft zoonlief getrakteerd op zijn eerste echte horloge, hij heeft m zelf samengesteld in de swatchwinkel.
Hier samen met trotse papa :blush:

14 likes

2 Retroā€™s.

20 likes


2 * nieuwe aanwinst

12 likes