Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Met de jarige kleine

8 likes

:slightly_smiling_face::+1:

24 likes

16 likes

Als blijkt dat de zoon gebeten is door hetzelfde virus :slight_smile:

13 likes

Ik heb ook al een duiker klaar liggen voor mijn zoon :hugs:

4 likes

Mooi TOPIC

Gisteren voor mijn zoon zijn eerste automatische horloge gekocht. Hij is binnenkort jarig. Verjaardagsbudget overschreden, maar hij gaat wat uurtjes werk in de tuin investeren om het gat te dichten.

Leuk om te zien dat hij er zo enthousiast over is. Hij moet nog even wachten met dragen tot eind van de maand…

32 likes

Dat van dat wachten kan je niet menen!!!

1 like

Want? Hij is de 25e jarig.

1 like

Koop m dan ook niet nu al. Moet je je voorstellen dat jij er vandaag een koopt, die je dan ps over maand mag dragen! Ik vind 2 dagen wachten al niet te doen😅

2 likes

Ik heb altijd, en nog steeds, op mijn verjaardag moeten wachten tot ik cadeaus kreeg hoor. Dan ben je later ook niet zo ongeduldig…

4 likes

En ongeduldig zijn is ook niet altijd verkeerd. Het verlangen, er naar uitkijken …

En dan dat geluksmomentje!

Dat is ook mooi!

3 likes

Als referentie, hoe oud wordt je zoon? Dan begin ik vast met aftellen. :slight_smile:

1 like

Hij wordt 15.

3 likes

Nog 9 jaar te gaan voor de oudste! Daarvoor heeft je zoon wel quartz gedragen, neem ik aan. Als de jongens kunnen klokkijken krijgen ze een horloge. Bij grote voorkeur zo’n ouderwetse met wijzers.

Met mn dochter van 4,5 :sunglasses:

8 likes

Hij draagt af en toe een Swatch.

1 like

Hee, dit topic had ik nog niet ontdekt, maar ik heb er wel een leuke vader-dochter foto voor. :smiley:

24 likes

Mijn dochter ook hoor, die is er bijna! :slight_smile:

1 like

Ik ook. Maar ben er evengoed ongeduldig door gebleven. Ach, ieder z’n ding.