Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Zoon lief vind de Rangeman interessant (dat maakt geluid en geeft licht) dochter lief maakt het niet uit, alle horloges van papa zijn interessant.

10 likes


Dochterlief morgen jarig, voorpret met haar cadeau! :grin:

9 likes

7 likes

12 likes

:slightly_smiling_face::+1:

21 likes

Het verjaardagscadeau van @Tiemo2011

Compleet horloge voor een 10-jarige om zijn buiten avonturen te overleven

16 likes

Mijn zoon is pas 19 geworden. Hij had totaal geen gevoel bij horloges. Totdat hij zaterdag plotseling zei dat ie eigenlijk toch wel een horloge wil :flushed:

Dus zoeken op internet wat hij zou willen.
Uitgekomen bij een Tissot Powermatic 80 heeft hij die zondag gekocht bij de Bijenkorf.
En hij is er trots op! Ik stiekem ook als z’n vader :slight_smile:

20 likes

En een mooie keuze ook!

Terecht trots (beiden)

2 likes

Het oerdegelijke duo van m’n vader en mijzelf! :grin:

23 likes

Mijn eerste kleinzoon met een horloge van zijn vader

30 likes

Mooi man, gefeliciteerd! Wel de lusten en niet de lasten. Hoe mooi! :wink:

2 likes

Toolwatch next level :ok_hand: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ha, eens gegeven blijft gegeven. Leuk horloge als je nog niet kan lopen… lekker gebruiken als bijtring over een paar maanden.

Maar belangrijker; gefeliciteerd! Altijd leuk zo’n kleintje.

1 like

Een zeer verlaat verjaardags en kerstcadeau voor mijn vader en voor mij ook iets om mijn afstuderen en het toetreden tot het familiebedrijf te vieren:
Grijs/Blauw voor mij vader.
Groen voor mijzelf.

12 likes

Z’n eerste horloge. Trots al een pauw is ie

19 likes

De oudste lijkt niet zoveel met horloges te hebben, de jongste des te meer en heeft de G-Shock ingepikt :joy:

9 likes

Vandaag mijn zoon een SKX gegeven. Met dank aan @Jurk. Mijne is natuurlijk kei oud!

22 likes

Dat jullie er maar lang van mogen genieten! Heel leuk! En via een omweg is deze geschonken door @Mchammer door het bedrag dat ik hem betaalde aan het goede doel heeft gegeven.

4 likes

De dochters hebben paps NA :jp: :blue_heart: goedgekeurd :blush:

17 likes

Misschien heb ik het gemist, maar hoe heet dit boek? leuk voor mijn zoon :slight_smile:

4 likes