Het wachten is begonnen, iemand zin in een spelletje?

zodiac seawolf?

Of een submariner… maar met oranje plaat???
Een ZENO Army Diver dan???

SUPER horloge Misha, maar die heb ik al, zie : http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,7294
Die van mij was echt een koopje trouwens als ik die prijs van Michael zie.
Je zou al een band verdienen voor de moeite, maar laat die mooie horloges nog maar ff komen, je weet ze goed te vinden! (tu)

Yaffle

Dus maak hem maar af, wat mij betreft heb je de band gewonnen.
Mijn ´grail´ is van de makers van bovenstaande philp watch, maar de echte makers, dezelfde mensen die iets later doxa overgenomen hebben. (philip watch is meer een plakmerk :D). Achterop mijn aanwinst staat ook net zo´n logo als op de doxa´s…
Verder heeft mijn klokje wat meer wijzertjes en een uurwerk wat begint met een “V” …
Kop je hem in?B)-

Yaffle

Meer wijzertjes…??? Is een …begint met een C…tweede letter een H…!!!

Uurwerk begint met een V…

Misha!!!
Hartelijk gefeliciteerd, je bent er achter. Tis inderdaad een “orange dialed” Jenny 2000 Caribbean. Tot 1000 meter waterdicht, waarschijnlijk het eerste productie horloge dat die rating had, en in deze uitvoering (Valjoux 72) , zeker de eerste chrono met een rating tot 1000m. De maker, Jenny SA, maakte deze horloges voor o.a. Olech & Wajs en philip watch, maar bracht ze gelukkig ook onder eigen naam uit. Jenny SA heeft later DOXA overgenomen, vandaar ook dat bijna identieke logo. Foto´s en wat meer onderzoek volgen uiteraard zodra ik hem heb.

Gefeliciteerd dus Misha, jij (en de rest) hebben heel wat prachtige duikers de revu laten passeren! PM je adres gegevens even en welke zulu je wilt (20 of 22mm) , dan komt hij zsm naar je toe.
Mochten er anderen zijn die niet gewonnen hebben maar toch zo´n top band willen en daarmee ook een beetje helpen deze prachtige aankoop te financieren :D:D:D… ik hoor het graag!

Yaffle

Gaaf man. Goed speurwerk Misha. :smiley:

Yaffle, alvast heel veel plezier met je horloge. :smiley:

Zeg eens Yaffle, je hebt misschien de uitwisseling tussen Seamaster en mij in het woensdag draadje gezien? Ik denk dat we ons allebei afvragen (ik i.i.g.) wat nu het verschil is tussen jouw Zulu bandjes en de Rhino’s. Zo op de foto lijken ze enorm veel op elkaar…

gefeliciteerd misha , ik heb me suf gegoogled :stuck_out_tongue:

Monster is 20 mm, SKX 007 is 22 mm

Ruud

weet ik zo niet, omdat ik geen rhino heb om het verschil te meten. Wat ik van horen zeggen heb, is dat de Yaffle-bandjes wat langer, zwaarder en dikker van stof zijn dan de competitie. En uiteraard goedkoper! :smiley:

Heb wel wat foto’s voor je tussen een Yaffle en een zulu die ik een keer bij een horloge kreeg, en daar zit in elk geval nogal wat verschil tussen:

De Yaffle is langer:

De gesp en keepers zijn van een hele andere kwaliteit:

De gaatjes zijn gebrand ipv gestoken

de stof is een stuk dikker…

Misschien dat iemand anders een yaffle en een rhino heeft om te vergelijken?

Yaffle

Ik heb ze allemaal of allemaal gehad…

Nato’s

Rhino’s 1 delig, 2 delig, met 2 ringen of 4 ringen.

Waterborns heb ik ook gehad, was destijds een van de eerste banden van dat soort

En nu de Yaffle’s…

Alle zijn uitvoerig getest met verschillende horloges in een heleboel situaties…zoet water, zout water, modder, fietsen, klimmen, zwemmen…bungeejumpen noem maar op.

De winnaar bij iedere test was telkens de Yaffle strap, Die kan ik dus iedereen van harte aanbevelen !

(:D:D(:D:D(:D:D(:D(:

eergisteren heb je het bandje ontvangen. Eergisteren, gisteren of vandaag heb je dan de foto’s gemaakt. Waarom staat de datum dan op de 16e??

ok; duidelijk :slight_smile:

Maar die rode indicatie geeft toch aan dat het zondag is :S

Waarom staat daar dan DOM :S

Of heb je hem vast ingesteld voor eerste paasdag :smiley:

Ruud