Het was weer een spannende week! Ofwel Heuer alert!

Weer een knaller Marc, ondertussen ben ik toch wel jaloers op jouw Heuer verzameling.
Ik denkt dat ik binnenkort weer eens op de koffie kom. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je bent altijd welkom Wim!

Mits je je Carrera meeneemt :smile:

tophorloge!

Jeetje Marc, wat een pracht klok zeg! Bevalt dus wel, die verandering van spijs? :wink: Dit vind ik een van de mooiste Heuers. Enjoy!

Sublieme chrono Marc, proficiat! Puik werk!

Prachtig, ik ben officieus jaloers!

Supermooi horloge!

Da’s een hele mooie vangst! Van harte!

Hartstikke bedankt voor al jullie leuke reacties!!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er wat rusteloze nachten van heb gehad maar het is gelukkig de moeite waard geweest :slight_smile:

Heel gaaf! :+1:

Mooi hoor! Prachtig horloge, veel plezier ervan.

Ook weer zo’n fantastisch verhaal over het horloge en de emotie die er bij komt kijken. Mooi hoor! En wat de betaling en de risico’s betreft … ach, aan de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemen!

Wat een beetje moeite al niet op kan leveren.
Mooie aanwinst hoor, gefeliciteerd!

Wat een prachtig horloge, vind overigens je andere geplaatste Heuers erg mooi!

mooi verhaal en horloge.
veel draagplezier !

Ook heb ik weer wat geleerd want ik wist niet dat Abercrombie & Fitch
horloges liet maken, doen ze dat nog steeds?

Ja, maar niet meer door een merk van enige waarde. Dit horloge stamt nog uit de tijd dat AnF DE sportieve kledingswinkel voor de stijlvolle man was. Beetje niveau Brooks Brothers, Ralph Lauren etc…

Hele mooie aanwinst hoor, wel een lastige aankoop zo… heb je de stalen band er ook bij? :wink:

Nee, er zat wel een NOS corfam band met originele Heuer buckle bij (geen latere re-make) :smile:

Prachtig Marc. Als jij ergens door gegrepen wordt, dan ga je ook all the way hè? :smile:

1 like

Er is op youtube wel een leuk filmpje over Jack Heuer. Is ook een stukje over de relatie tussen Heuer en Abercrombie in dat filmpje.