De Heuer Monopusher die hierboven gepost wordt vind ik erg mooi, denken jullie dat deze helemaal origineel is?
Luuk
De Heuer Monopusher die hierboven gepost wordt vind ik erg mooi, denken jullie dat deze helemaal origineel is?
Luuk
Mooi ding en in relatief goede staat. 12k is teveel. Wachten, wachten.
Nee.
Waarom zijn die prijzen van Heuer zo hard gedaald?
Is Heurer uit de gratie? Ze doen toch erg veel aan marketing
Als vintage handelaar zou je dat misschien juist ons moeten vertellen?
Ik wist niet dat dit de sectie voor gevatte opmerkingen was. Ik verkoop vrijwel geen heuer, vandaar dat mijn kennis daarin zeer beperkt is. Aangezien hier veel mensen zijn met meer verstand van zaken, dacht ik het even na te vragen.
Heel erg bedankt voor deze info, hier kan ik wat mee.
oeps; ligt gevoelig blijkbaar…
Maar om er toch even serieus op in te gaan;
dit is een forum voor liefhebbers; dus het wordt gewaardeerd dat er niet alleen kennis wordt gehaald maar ook gedeeld, zeker door handelaren (waarvan het bekend is, en jij maakt er geen geheim van, waar voor )
PS Heel HF is toch vaak een podium voor gevatte opmerkingen
Excuus voor mijn wat heftige reactie, na uw uitleg begrijp ik hoe de opmerking bedoeld was. Ik ben zeker van plan mijn kennis binnen het forum te gaan delen, op gebieden waar ik zeker weet dat ik over de juiste kennis beschik. Heuer weet ik erg weinig van en probeer ik momenteel over bij te leren, daar is dit denk ik een goede plek voor. Tot de volgende gevatte opmerking dan maar!