Heuer Autavia

ok super, moet nog op antwoord wachten, ik zal het posten, wanneer het gerepareerd is

Hij besteed dit ook weer uit.

2 likes

Scorpione staat ook op Rikketik?

Ooit een Zodiac Seawolf bij hen gezien, vraagprijs ging per editie omhoog van 350 naar 750 (voor en na Hodinkee onzin).

Ik zou zelf persoonlijk naar een specifieke horlogemaker gaan omzelf rechtstreeks berichten te ontvangen ipv tussenpersonen.

1 like

Dat dus

1 like

John was destijds de enige die onderdelen kon regelen voor me, de “bekenden” horlogemakers wezen mij de deur. Of hij het zelf gedaan heeft of niet, top job

Mooi verhaal, prachtig horloge! Geniet ervan!

Ik weet er alles van, geld voor meerdere dingen, ze hebben het niet, kunnen er niet aankomen, wanneer wel, dan onbetaalbaar omdat het schijnbaar iemand op de fiets komt leveren vanuit Timboektoe, in de hoop dat jij dan maar het horloge voor n fractie van de waarde daar achterlaat, en hun 2 dagen daarna toevallig dat onderdeel tegen het lijf lopen ,

2 likes

Wat een onzin verhaal ook lekker generaliserend.

hahaaaa mooi he, maar zo is t wel, vaak genoeg meegemaakt, maar dan met andere dingen, horloges heb ik verder geen ervaring mee,

Heuer Autavia Update
Heuer schijnt het glas niet zomaar te willen opsturen, zei willen eerst de kast zien zodat ze weten dat het om een originele 11630 gaat, zover ik weet wordt het aankomende week naar Heuer verstuurd, en dan weer ff afwachten,
Groet Wout.

2 likes

Hallo, Ik heb de Heuer afgeleverd bij Scorpione Maastricht, zogauw hij terug is zal ik een foto plaatsen met hersteld glas
Groetjes Wout

7 likes

We zijn benieuwd!

Hallo allemaal, hij is weer terug
Scorpione heeft het uurwerk verwijderd, en hem vervolgens naar Heuer gestuurd,
Heuer heeft het glas vervangen, na het terugzetten van het uurwerk door scorpione heb ik hem weer opgehaald, ik ben helemaal tevreden, ziet er weer heel netjes uit, zoals hij ook hoort te zijn, prima

50 likes

Prachtig weer. :ok_hand:

Fantastisch zeg… En nu genieten!

Prachtig! Goeie service van Scorpione/John :+1:

Wat een plaatje :star_struck:
Congrats!

Wat een mooi verhaal en geweldig horloge! Top dat je hem hebt laten herstellen.

Wat voor een band gooi je er op?

Wat een mooie Heuer! Geniet ervan.

Perfect :ok_hand: