HF Café... daar is altijd wat mee

Super!!

En veel succes gewenst aan @Sandy !

2 likes

Geweldig weer @Jurk!

En vereende kracht maakt samen sterk, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik verheug me er op en ben blij dat je het zo kunt invullen.

@Sandy, fijn dat jij je hier ook voor wilt inzetten. Jullie gaan mekaar vast goed aanvullen en nieuwe lijnen creëren.

Succes!

3 likes

Mooi weer Jurk. De beter leesbare tekst is aangenaam. Ik heb ook de indruk dat je de feedback ter harte hebt genomen van enkelen die de fellere kleuren apprecieerden, en anderen die de handgeschilderde cartoons apprecieerden. Dit lijkt me de gulden middenweg.

Wat is up met die pupillen? Die zijn zo lang gerekt deze week. Het lijken wel :smiley_cat:.

Succes @sandy , benieuwd met welke stijl jij komt.

2 likes

Leuk weer!

Die polletjes hier doen het altijd goed, meestal zijn “we” iets minder eensgezind geloof ik🙈

2 likes

Hahahaha, hij is weer leuk!
Het Cafe ziet er weer prachtig uit en met deze start aan een verhaallijn geef je een hele mooie voorzet aan @Sandy en jezelf om een gaaf verhaal neer te zetten!
Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat, letterlijk en figuurlijk.
Kijk alweer uit naar de volgende editie!

2 likes

Terecht! Succes met je verdere reis als (strip)tekenaar. Zou tof zijn als je het (deels) als werk kunt doen

En @Sandy succes met je nieuwe rol als forum cartoonist.

2 likes

Hij is weer leuk @jurk! Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan (ook al heb ik wel een behoorlijk goed idee :thinking:) , leuke voorzet in elk geval. Daar kan ik wel wat mee :slight_smile:

Dank alvast voor het vertrouwen iedereen. Hopelijk kan ik het een beetje waar maken. @jurk heeft grote schoenen/jurk om om de week te vullen. :slight_smile:

7 likes

Ik heb wel wat, maar daarmee zie je misschien al teveel van welke kant het opgaat qua verhaal. Ik hoe het dus nog even voor mijzelf :rofl:

4 likes

Zoals altijd is het weer TOP !!!

2 likes

LoZ met Jurk!!

2 likes

Ik sluit me aan bij @Colnago : dit lijkt mij ook de gulden middenweg. Ik vind dit hoe dan ook de mooiste vorm. Strip is weer top! :+1: Succes @Sandy !

4 likes

Hahaha ik wil nog stemmen…! Kan dat nog…? :rofl:

@Sandy succes volgende week. Ben benieuwd. :+1:

2 likes

Dan hoop ik dat je de format gaat vinden die het beste bij jou past en niet om de zoveel tijd gaat veranderen. Voor ons is dat leuk, maar je moet wel je eigen “identiteit” gaan “ontwikkelen”.

@Jurk alvast bedankt voor alle strips, ook al gaan we nog wat van je zien, en ik hoop dat het gaat lukken.

Zoals hierboven als geroepen, komt mij dit ook het beste over, de kleuren niet te hard en goed te lezen.

@Sandy succes met de volgende strip.

1 like

Jij hebt

:pray:

Succes @Sandy :+1:

2 likes

Dank!! En ik stop er niet mee he! Ik maak ruimte voor anderen en daarmee voor mezelf.
:+1:

Ik probeer altijd wat te doen met de feedback.
:+1:

Niks speciaals, ook gewoon weer eens wat anders.

Gaat helemaal goed komen! Ik vind het super leuk dat je dit doet! :facepunch: Het is ook leuk dit te kunnen delen.

Dank! Dream big. Start small. :dancer:

6 likes

Dank! Gaat zeker lukken. Mijn volgende droom is een kinderboek dat volwassenen wellicht nog leuker vinden. :laughing:. Misschien wel over horloges.

10 likes

Als het om horloges gaat zijn alle volwassenen toch net kinderen :+1:

5 likes

@Jurk bedankt voor weer een nieuwe strip en vast velen die nog volgen! Tevens bedankt voor het opzetten van het goede doel gebeuren! Begrijpelijk dat je het iets rustiger aan wilt doen en wilt experimenteren!
@Sandy heel veel succes met jouw vormgeven van de strip!

2 likes

Helaas zie ik dit als goed doel van een evt. derde strip niet gebeuren. Daarvoor is het te controversieel en zijn er denk ik teveel verstokte rokers op het forum.

Mijn sympathie heb je zeker met jouw keuze!

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten.