HF Café... daar is altijd wat mee

Haha, dat klei-Cartier-schieten staat er mooi op. :grin:

2 likes

Knap en grappig weer, ook die schetsen zijn heel mooi :+1: :+1: :+1:

1 like

Hij is weer gaaf @Jurk, tijd rovende klus met ecoline! Maar het resultaat mag er zijn !

1 like

Dank!!

Haha dank, mooie woordgrap ook! :sunglasses:

Dank! Dank voor alle leuke reacties!!

Dank!
Daarom neem ik jullie ook mee in het proces. Het is voor mij ook een reis. Jullie hebben allemaal gezien waar het begon. Als ik die tekeningen nu zie vind ik ze echt slecht teken, maar ook toen kon ik al rekenen op jullie steun en enthousiasme. :+1:

Dank! Idd ik weet inmiddels dat zondagochtend het beste moment is. Voor iedereen leuk.

Ja, dat gaan we ook niet elke keer meer doen. Niet haalbaar. Ben wel benieuwd of jullie het ook echt mooier vinden. Vond zelf de strakke lijnen wel beter leesbaar.

Kom je nu mee… :joy:
Ik neem jullie gewoon mee op mijn avontuur. En verwerk mijn ideeën en voortgang in de tekeningen.

2 likes

heel leuk weer!

1 like

Een pakje Wicky… :joy::rofl:

1 like

Geweldig Jurk, mooie stijl, manman wat een werk, leuk ook de making of waar dat alles goed zichtbaar is. Juist ook de afwisseling van de verschillende technieken vind ik heel interessant.
En tja, hoe meer uren je er in stopt hoe mooier het weer is, maar lekker is ook maar een vinger lang dus als het slechts af en toe is maakt dat het juist extra bijzonder.

3 likes

PRACHTIG Gedaan :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:!

1 like

Wow!
Hoe onwijs vet is de aflevering van deze week!
Het knallende van de fotosjop kleuren met het “leven”, het authentieke van de aquarel.
Echt heel erg gaaf.
En die dude met zijn Wicky… :joy::joy:
Hee veel dank weer Jurk, ik snap dat je hier veel tijd aan kwijt bent geweest maar het resultaat is er dan ook wel naar!

2 likes

Potver… Ik schiet nog linkshandig ook. Goed detail @jurk :wink:

1 like

Wat een gave techniek @Jurk!
En zelfs actualiteit buiten HF. (#) :joy::joy:

1 like

Mooi hoor, petje af voor het vele werk…:+1:

1 like

Mooi gemaakt weer!

1 like

Dank!! :+1:

John Wicky :laughing::+1:
Dat van dat linkshandig is toeval eerlijk. Had ik niet over nagedacht. Leuk dat je de avatar gebruikt. :+1:

:+1: Dat klopt. Gewoon lekker afwisselen. Houdt het voor jullie ook spannend. :nerd_face:

Dank!

4 likes

Indrukwekkend proces! Zeer mooi gedaan weer!

1 like

Oeh, die debiele hashtag.
Spot on (pun intended :wink:), erg sterk.

1 like

Weer een waar kunstwerk Jur! Top werk… Toch nog eens dat café een facelift geven tijdens de corona-recessie :wink:

1 like

Mooi weer hoor! Alles wat ik wilde schrijven is al gedaan dus tot zover…

1 like

Gewoon weer eens prachtig!!
Ik persoonlijk vind deze stijl of met verf echt veel mooier dan een paint :grinning:

1 like

Takkewerk, geloof ik graag…maar wel erg mooi!

2 likes