HF Café... daar is altijd wat mee

:joy::joy:

1 like

Mijn complimenten weer jurk! Mooi en vooral hilarisch geworden, alweer. Keep up the good work. Jouw inzet geeft zo veel kleur aan dit forum :+1:

2 likes

:laughing:
Die @Stan777 is één dag lid en staat meteen in de strip. Een unicum.

4 likes

Ik weet niet waar je deze mee hebt gemaakt, maar deze is in elk geval erg geslaagd (geen idee waarom ik dat niet eerder zei)

Dit is best okee zo. Lekker overzichtelijk en goed leesbaar.

De meeste mensen hebben dat wat minder denk ik.

1 like

Ha @Jurk,
Zeer vereerd om in het HF-café te mogen verschijnen!!!

2 likes

Zeer fraai @Jurk, elke week weer :ok_hand:

1 like

Hahahaha, mooi hoor.
Ik dacht even; ik ben toch niet met Bert wezen stappen? Maar zal een collega zijn geweest.

3 likes

Heerlijk, weer geverfd :+1:

En die melk… :joy: (tenminste, als ik denk waar dat op slaat :rofl:)

1 like

Super @Jurk , bijzonder goed gelukt!
:+1:

1 like

Weer heel Leuk @Jurk :joy:

Ik vind dit ook de mooiste stijl als inkleuring👍🏻

P.S. Je staat er goed op @BH_

1 like

:ok_hand:

:+1: Wederom met dank aan @Henk . Ik had het hilarische topic gemist.

Heel discreet van je. :shushing_face:

Jep. Melk die over de datum is :joy::+1:

:ok_hand:

2 likes

Wederom muchos coolios! Zeker de golf is mooi gedetailleerd!

1 like

Inderdaad een vast ritueel. Zondag niet vroeg uit bed dus bij de eerste dingen van de dag is een koffie zetten en dan even kijken of de strip er al is. :grin:

1 like

Hoe wist je welke trui ik aan had? :joy:

(Zondagochtendvlijt)

18 likes

Hahahaahahaha… volgens mij lijk je er echt op. :joy::+1:. Super leuk. Echt eer van mijn werk, dat je deze moeite hebt genomen! :rofl::rofl:

Kun je ook zo mee naar de AH. :laughing:
Dit is toch ook een mondkapje.

7 likes

Prachtig weer @Jurk! Wel even een momentje gehad om de koffie binnen te houden, hilarisch! :joy:

1 like

Dank Dank!!

En ik blijf lachen Henk! @Henk :joy::rofl:

2 likes

Ik heb me deze keer kunnen inhouden, en ben eerst de topics gaan lezen :innocent: …en het loont!
“Ik blijf dit fantastisch vinden…”
Hilarisch :rofl:

Artisitiek is dit in mijn ogen de mooiste tekenstijl.
Maar, zoals bij vele zaken, kun je dit pas ten volle waarderen via de andere stijlen.
Je doet het dus fantastisch door een goede mix aan te bieden.
Top! :smiley: :+1:

2 likes

Dank Wim!

Je hebt zeker een punt. Door het aanbieden van verschillende stijlen komen we er samen achter wat het beste werkt.

Volgens mij is het merendeel het met je eens. Ik vind het zelf ook het leukste om te doen. Daar kom ik ook achter door te experimenteren. PS knalt wel lekker. Vooral als avatar doet dat het goed.

Iig super bedankt voor je reactie, net als iedereen! De interactie maakt het leuk. :+1:

Iets anders…

Fijne zondag iedereen. Ik kom later vandaag of morgen met de procedure rondom de strip.

Ik heb @Blauwbeer en @HanDavinci weer bereid gevonden om belangeloos te helpen. De cover die @RO3L heeft gemaakt, gaan we gewoon hergebruiken zoveel mogelijk. :+1: En het doel is met kerst allemaal bij jullie een strip te hebben liggen. De hele opbrengst gaat weer naar stichting doe een wens, dus niemand houdt er een cent aan over. Alleen het goede doel.

Vorig jaar heb ik met moeite 50 exemplaren weg gezet en 700 euro (dacht ik) voor het goede doel. Dit jaar is het doel 100 exemplaren en 2k voor het goede doel.

Ze zullen weer genummerd zijn en allemaal door mij ondertekend met de hand. Dit keer geen kans om een nummer te kiezen. Wat een slecht idee van mij was dat zeg. Je krijgt er gewoon een. Je mag hooguit aangeven als je een nummer per se niet wilt.

20 likes

Tof :+1:

Ook vandaag was-ie hilarisch, knap werk weer :grin:

1 like