HF Café... daar is altijd wat mee

Zal ook afhankelijk zijn van hoe goed die onderwerpen in elkaar grijpen. Als een verbandje te leggen is, kun je er meer kwijt. Dat heb je echt niet op voorhand voor het uitkiezen.

1 like

Eens. Als ik lang genoeg kijk vind ik altijd wel een verband. Maar het analyseren van de topics kost mij ook heel veel tijd, die ik steeds minder heb. Dus ik ben ook niet helemaal objectief. Heb zelf ook mijn voorkeuren. Kom bijvoorbeeld nooit in het vintage hoekje. Heb er weinig mee. Ben mijn bewust dat ik dan wellicht iets mis. Maar scan altijd sowieso de top topics van die week…

1 like

Voor de nodige ophef zijn er vast en zeker ook wel een stuk of 10 namen te selecteren :rofl:

1 like

Eens!

“Wie deed het licht uit” op de w.c., ook hilarisch! :joy: :joy:

2 likes

:joy::joy:

1 like

Mijn complimenten weer jurk! Mooi en vooral hilarisch geworden, alweer. Keep up the good work. Jouw inzet geeft zo veel kleur aan dit forum :+1:

2 likes

:laughing:
Die @Stan777 is één dag lid en staat meteen in de strip. Een unicum.

4 likes

Ik weet niet waar je deze mee hebt gemaakt, maar deze is in elk geval erg geslaagd (geen idee waarom ik dat niet eerder zei)

Dit is best okee zo. Lekker overzichtelijk en goed leesbaar.

De meeste mensen hebben dat wat minder denk ik.

1 like

Ha @Jurk,
Zeer vereerd om in het HF-café te mogen verschijnen!!!

2 likes

Zeer fraai @Jurk, elke week weer :ok_hand:

1 like

Hahahaha, mooi hoor.
Ik dacht even; ik ben toch niet met Bert wezen stappen? Maar zal een collega zijn geweest.

3 likes

Heerlijk, weer geverfd :+1:

En die melk… :joy: (tenminste, als ik denk waar dat op slaat :rofl:)

1 like

Super @Jurk , bijzonder goed gelukt!
:+1:

1 like

Weer heel Leuk @Jurk :joy:

Ik vind dit ook de mooiste stijl als inkleuring👍🏻

P.S. Je staat er goed op @BH_

1 like

:ok_hand:

:+1: Wederom met dank aan @Henk . Ik had het hilarische topic gemist.

Heel discreet van je. :shushing_face:

Jep. Melk die over de datum is :joy::+1:

:ok_hand:

2 likes

Wederom muchos coolios! Zeker de golf is mooi gedetailleerd!

1 like

Inderdaad een vast ritueel. Zondag niet vroeg uit bed dus bij de eerste dingen van de dag is een koffie zetten en dan even kijken of de strip er al is. :grin:

1 like

Hoe wist je welke trui ik aan had? :joy:

(Zondagochtendvlijt)

18 likes

Hahahaahahaha… volgens mij lijk je er echt op. :joy::+1:. Super leuk. Echt eer van mijn werk, dat je deze moeite hebt genomen! :rofl::rofl:

Kun je ook zo mee naar de AH. :laughing:
Dit is toch ook een mondkapje.

7 likes

Prachtig weer @Jurk! Wel even een momentje gehad om de koffie binnen te houden, hilarisch! :joy:

1 like