HF Café... daar is altijd wat mee

Néé om 5 uur opgestaan. Had geen tijd eerder om verder met de schets te gaan. :face_with_symbols_over_mouth:

Zeker! Heb je gelezen wat je drinkt?

Dank!

3 likes

En meteen weer een upje voor de verkoop van de hf strip :+1::+1::+1:

1 like

Heerlijk en laat ik nu net de meeste topics gevolgt hebben dit keer.
Bedankt weer @Jurk.
Voor ons relaxed opstaan en genieten van een komische samenvatting van de week terwijl jij er om 5uur al op zat te zwoegen. Werkpaarden en luxepaarden…

1 like

Het oris af. :smile:

Top weer @Jurk! Grote klasse! :ok_hand:

Volgende keer wat leesvoer op de bar? :innocent:

2 likes

Dank! Maar er is mij verstaan gegeven dat dit tegen de regels is. En ik ook geen topic voor mag openen. Het is tegen de regels. Dus helaas.:cry: Maar ik waardeer het gebaar. We moeten maar hopen dat nog zo’n 70 leden op eigen beweging de strip aanschaffen. :thinking:

2 likes

Tssss zeikerds tis potverdikke voor een goed doel … maar oke

4 likes

Prachtig weer…:innocent:

1 like

Tof gedaan weer! En met terugwerkende kracht een prima ambassadeur voor Oris gevonden in mijn naamgenoot :smiley:

1 like

:see_no_evil: hahahaha nee, dat had ik nog niet eens gezien​:joy:

1 like

Dank!! Nu is hij nog beter.

:ok_hand:

18 likes

Geniaal dit :grin:

1 like

Zet mij maar op de lijst hoor.

Leuk werk. :+1:

2 likes

Jij was zeker vroeg wakker :joy:

2 likes

Weer lekker @jurk.
Top dat je elke keer weer zover energie en tijd hierin stopt.

2 likes

Opnieuw weer een leuke, geslaagde cartoon!

1 like

Dus als ik het goed begrijp, mag niet meer gezegd worden dat je via een PB aan @Jurk , je voor een appel en een ei een prachtige strip kunt krijgen én een goed doel kunt steunen?

3 likes

Dit kan middels een persoonlijk bericht aan jou als ik het goed begrepen heb? :innocent:

2 likes

Ik denk dat je het inderdaad goed begrijpt. Je mag inderdaad de strip van @jurk die voor het goede doel wordt gedrukt en verkocht. Ook al doet hij geheel belangeloos voor een goed doel.

5 likes

Ah ok, dan heb ik het goed begrepen en zal ik ook niet meer zeggen dat je @Jurk een PB moet sturen voor een thuisgezonden strip tbv het goede doel

4 likes

Best wel schokkend dat dit niet mogelijk is, pb, naam, bedragje voor goed doel, mooie prent in huis.:muscle:t2::wink:

3 likes