HF Café... daar is altijd wat mee

Daarmee sluit ik ook af Erik, maar ik ben ervan overtuigd dat je wel begrijpt wie en wat ik bedoel.

Ik lees nooit strips, heb geen kinderen (waar het goede doel wel mee te maken heeft) en bepaal uiteindelijk zelf aan wie ik doneer (o.a. dierenbescherming, Kika) maar het gaat ook een beetje om de forumspirit toch? Daarin mis ik er een paar waarvan ik denk “kom op nou”…

2 likes

Forum spirit is er in en op meerdere manieren. Je collectie of de waarde ervan hebben daar niks mee te maken. :+1:

Nog 11!

1 like

Ik waardeer je inzet!! :+1:
Zij zijn uiteindelijk degene die iets missen.
Ik denk dat het een heel mooie strip wordt net als vorig jaar. Al mijn inzet zit er in.

En het goede doel is een tweede reden.

Ik wil gewoon geen geld over jullie rug verdienen, daarom wil ik graag dat het naar het goede doel gaat. Maar hoop ook dat jullie het een klein beetje voor de strip doen :+1:

6 likes

Eensch, maar ik ben van mening dat als je hier vaak een grote meneer bent / wil zijn door (terecht) trots je dure, nieuwe aanwinsten te laten zien, je op een ander moment ook wel eens een beetje gas mag geven. Maar nogmaals, dat is mijn mening en we hoeven het niet eens te zijn of worden.

4 likes

90 it is! :ok_hand:

2 likes

Hoeft niet,

Jullie krijgen allemaal een bericht van hoofd administratie @Schoen :+1:

2 likes

@emveezet; ik zie bij toeval dit topic (lees het meestal niet).
Meestal teveel tekst voor mij, ben nogal visueel ingesteld :wink: En veel grapjes uit de strip zijn op het groene deel gebaseerd viel me wel eens op (die ik dan dus niet snap).

@Jurk: ik wil wel de 30,- euro betalen, leuk initiatief in alle opzichten.
Maar de strip (hoe mooi en grappig ook!) hoef ik niet toegestuurd te krijgen.
Probeer zo papierloos mogelijk te leven :upside_down_face:

4 likes

Ben ik uitgenodigd op uw canonisatie ergens in het jaar 21?? ?

1 like

Que??

Dat is attent!

Dat klopte wel. Het standaard drama hoekje. Voor als je een writersblock hebt. Maar later ben ik de hoek met opzet gaan mijden en zou het als het goed is veel minder moeten zijn. Daarnaast komt er onder elke strip een bijschrift van @Blauwbeer :ok_hand:

3 likes

Ik heb begrepen dat voor de Belgen die een laadpaal in het dorp of volgende dorp hebben, @Schoen persoonlijk het geld komt halen en de strip afleveren.

4 likes

Nee joh, die strip is geen zak aan. T gaat ons om het goede doel. :rofl: :rofl:

1 like
2 likes

Haha dank! Ik heb het ff gegoogled.
Man, dit stelt toch niks voor? :rofl: Ik heb tot nu toe amper 2k opgehaald vorig jaar voor het goede doel. En hopelijk dit jaar nog eens 1500-2000. Zou leuk zijn. Maar er zijn mensen die veel meer doen. Maar dank!

2 likes

er zijn er veel meer die een pak minder doen. :flushed:

2 likes

Dat is ook waar.
Je hebt ook mensen die alleen maar photoshoppen en niet tekenen. Of bedoel je dat niet :thinking:

1 like

Nope Daarmee verdien je respect, maar geen heiligheid status.

1 like

:wink:.

Iig leuk dat je het gebaar kan waarderen!

Ik vind geld gewoon niet zo belangrijk en het is niet omdat ik er veel van heb. Want dat heb ik niet. Ik heb altijd geleerd dat je pas iets geeft als het jezelf moeite heeft gekost. Ik heb er iig heel veel tijd in gestopt en dat ging niet altijd vanzelf en heeft veel offers gekost. Want het is een hobby, maar 2 jaar lang elke week op een vast moment leveren is geen hobby meer kan ik vertellen. Dan zijn er ook veel momenten dat je geen zin hebt en/of geen tijd en dan ook ‘moet’.

10 likes

Ik begrijp je :100: %. Precies daarom dat ik mijn tuinontwerpen voor 3den op het minimum houd. Ik ben er bang voor dat de passie zou uitdoven op het moment dat de hobby verandert in werk.

2 likes

Hoeveel nog te gaan?

1 like

Ik ben hoofd administratie. Ik vind het transport eerder iets voor jou, wandelende autogids.

6 likes