In plaats van de eerdere €25, of je ook ons wil maken op een horloge. @SuperC en @Brunmontagne stellen ieder een horloge ter beschikking die verloot worden.
Weer een fenomenale actie. Horlogeforum at its best. Count me in! 30 ekkermannen is akkoord.
Bloedzuiger
Huishoudelijk
Planning:
-
Laatste week november: Aanleveren complete strip aan de drukker;
-
Eind november: @Schoen en/of @Jurk stuurt je een pb met tikkie / rekeningnummer waar de 30 euro (of meer) mag. Jij betaalt het tikkie of maakt het geld over en geeft je adres*
-
De Strip is ergens begin december klaar en die zal ik versturen persoonlijk aan je en die voorzien van ondertekening.
-
We zullen de 2 horloges en eventueel nog andere goodies verloten onder de mensen die meedoen.
*Over het adres: Ik snap dat veel leden voorzichtig zijn met hun adresgegevens en het hen wellicht tegen houdt mee te doen. Van veel van jullie heb ik al het adres van vorig jaar en/of avatars en ben er altijd heel secuur me omgegaan en heb dit nooit aan derden gegeven. Ik doe ook alles in eigen beheer en stuur geen adreslijsten rond. Ik was het alleen van plan met Koen te delen die al meer dan 10 jaar een persoonlijke vriend is. Als men dat ook niet wenst, dan zal ik de administratie ook helemaal zelf doen.
Mocht je het vervelend je adres te geven, dan is er ook nog een optie om te vragen om het naar iemand anders te sturen die al op de lijst staat. Geen probleem. Dan stuur ik gewoon 2 of 3 strips naar 1 persoon. Kost wel wat extra administratie, maar is prima.
Nummer 96💪 top innitiatief!
Akkoord hoor
Of laat het naar je Buurman sturen die Van mij heeft toch maar 1 quartz horloge
Mag ook!
Of een totaal ander adres waar je dan voor de deur gaat liggen.
Oke dan wil ik het graag naar het adres van jouw vriendin laten sturen. Wil je mij haar adres in een PB delen?
Alvast dank,
OK, maar niet tegen haar man Walter zeggen.
Well played
Zolang die man Koen geen Meistersingers draagt. Anders heb ik liever dat jij de administratie zelf doet.
Ik ben akkoord! Dat had ik al geantwoord op de vraag van @Jurk, maar meer duidelijkheid kan geen kwaad.
Jurk! Ik wil ook een strip! Zou gaarne ook op de lijst komen…
Ik doe mee, wel een even nummer please dus 98 ofzo . Anders wacht ik tot 98
Ik doe natuurlijk mee voor de € 30,- Voor € 35,- ook nog wel
Excuses voor de late reactie. Het is wat druk