HF Café... daar is altijd wat mee

? ik heb toch via pb aangemeld om mee te doen of begrijp ik iets verkeerd?

Bij 250 deelnemers stoppen hoor.

1 like

Ik heb me al een tijd geleden aangemeld via pb.

1 like

Ja, dat klopt. Daarom sta je op de lijst. Wat veranderd is, is dat er twee mensen horloges ter loterij-geef-weg-actie beschikbaar hebben gesteld en dat de prijs toen van €25 naar €30 is gegaan. @jurk heeft een net lijstje gepubliceerd waarin ook stond of mensen daar al akkoord mee waren, aangezien jij dat kennelijk nog niet had aangegeven heb ik je even getagged. Excuses voor het ongemak :slight_smile:

2 likes

Wordt het de Grand Seiko van @SuperC :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:ok_hand:

@Vespaed heb je PB gestuurd! :+1: als reactie op de jouwe. Alles gaat goed :ok_hand:

1 like

Je bent in twee dagen van 46 naar 100 gegaan. Die 125 haal je wel.

En ik mis mijn broski @anon50762135 nog op de lijst. De pet drukken voor zo’n zelfbenoemd prominent HF figuur is geen optie.

8 likes

Ook weer zo. Zet mij er maar bij @jurk smurk.

9 likes

Hey @Jurk. Mooi initiatief. Ik doe ook mee :+1:

1 like

Leuk! @anon50762135 @Seaman @Jroelie
Dan zitten we al op 103 :ok_hand:

4 likes

Speciaal voor jou post ik een totaal onrelevant plaatje die alleen jij als relevant kan zien.

Dit is een echt Candideplaatje en zelfs ik weet niet waarom.

4 likes

Haha, niet het goede screenshot maar wel de goede film. :joy:

Daarin wordt me een partijtje slecht geacteerd trouwens. Poeh. Gelukkig is dat dametje hartstikke leuk en Arnold Vosloo een uitstekende bad guy.

2 likes

ah, dat had ik niet meegekregen. 30 is prima. ps. Horloge hoef ik niet :innocent:

3 likes

Gaaf hoor! Zeer sympathiek.

1 like

Count me in, leuk initiatief!

2 likes

Super dank!

Count: 104

Lekker hoor! :ok_hand:

1 like

Wat 2 horloges teweegs kan brengen :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Het is vooral de aandacht er omheen. Maar super leuk! En ik hoop dat we de 125 halen want ik gun iemand die Seiko Fukushima edition. Schijnt super goede lume te hebben.

11 likes

Nog maar 21 strips moet goed komen :+1::+1::+1::+1:

1 like

Wauw, echt goed bezig. Mooi staaltje forumspirit! :muscle:

Ik ben gewoon bang dat er in december een kerel met een Meistersinger door mijn brievenbus staat te zeiken.

15 likes