HF Café... daar is altijd wat mee

Gaaf gedaan weer!

1 like

Haha top

4 likes

@Jurk heb niet alle vragen/antwoorden gelezen. Maar ivm Corona, de rolluiken van het café bewust dicht gelaten? :mask:

1 like

Met respect heeft het een plek gekregen! En een beetje humor. Er is voor je gebeden (dat moet nu we een geloof zijn, anders mag het café niet open ). helaas is de aandachtscurve van jouw doelgroep een uitdaging :sunglasses:

Nope, het raam is een waffle dial van @Barboendel geworden. :sunglasses:

7 likes

:+1: a kijk. :blush:

1 like

Kom daar zelf amper omdat het een duffe boel is.

:point_up:

Dat skelet is weer briljant verzonnen, heb weer genoten :+1:

3 likes

Doe jij eigenlijk al mee met de strip? Je leest volgens mij af en toe mee en wellicht kun je het als sponsoren voor het goede doel aftrekken van de belasting? :angel:

4 likes

Volgens mij gebeurt er genoeg, alleen is het elke keer hetzelfde cirkeltje… hee kijk een Rolex! Ah mooi! Deze is mooier! Deze is meer vintage! Ik ben meer van deze! En het volgende topic weer… en weer… en dan een bitchfight tussen wat prominenten… en weer terug naar; hee kijk een Rolex, in het Rolex-gedeelte? Wie had dat gedacht… deze is mooier… zzZzZzZz

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Je hebt gelijk. :flushed:

:joy: ik zie dit nu pas, schoot hardop in de lach.

Welk horloge is dat? Heb je die honeycomb plaat op de authentieke manier gemaakt?

1 like

Het is niet op dé authentieke manier gemaakt, maar het heeft wel exact dezelfde eigenschappen, met het relief de goede kant op, en het echte lacquer effect. Deze dials zijn enorm moeilijk om te maken, en ik heb inmiddels wel betere technieken om deze iets beter te printen, maar het waffle effect komt er wel al leuk uit bij deze (echt een van de eerste die ik had gedaan)

Hier het horloge:

Het is uiteraard een afgeleide van een vintage gilt Explorer.

5 likes

Ik denk dat iedereen dat wel ziet. :joy: Ik heb eens een stuk over gilt geschreven op het forum, sindsdien enthousiast.

Gilt-wannabe-imitatie vind ik drie keer niks, maar ik weet dat er Rolex modders zijn die de giltmethode wel gebruiken.

Heel vet.

1 like

Zie hier mijn Key West van MKII

Dat is ook écht gilt…

8 likes

Misschien is een eigen topic over gilt beter dan deze vervuilen :ok_hand:

3 likes

Het is wel grappig inderdaad hoe ‘nep’ gilt het niet heeft wat 'écht’gilt wel heeft en dat is hoe het onder bepaalde licht omstandigheden reflecteert. Die magie die krijg je nooit met een BB.

3 likes

Oh ja, sorry… Groen hier!:slight_smile: :grimacing:

1 like

Nee, groen is een ander gedeelte van het forum…

O wacht, daar moet je vast tl-2+ voor zijn?

2 likes

Dat denk ik wel, ik heb dus ook geen idee waar je het over hebt… :sweat_smile: