Op naar de 200🍻
Dank Coen en alle anderen!
Laten we ons zelf pas op de schouder kloppen als hij bij iedereen op de mat ligt
En ik heb al de mooiste badge die er is. Ben super trots op mijn titel.
Dit doet mij een beetje pijn.
+1
nou heren de titels Top & Bottom zijn beschikbaar… even @jur lief aankijken.
Ik laat jullie lekker uitvechten wie wie is
Han is Top en ik ben Bottom.
Doe de groetjes aan je vriendin!
Wil je meedoen met een potje olieworstelen? Ik denk dat jij vier keer in @Drebin en mij past qua borstkast.
Gewoon met een rolex met diamantjes zwaaien en Han is niet meer zo gevaarlijk
Ik zou ook wel graag mee willen doen @Jurk & @Schoen !
Nog niet echt in de strip “meegespeeld”, maar toch leuk om het boek op de wc te hebben liggen
En ook nog geld voor het goede doel
Leuk dat je meedoet!
Ja… helaas kan ik niet iedereen featuren. Goed gedrag wordt in deze strip niet vaak beloond. Eerder anders om.
Jij hebt toch helemaal geen titel nodig Han? Iedereen weet toch dat jij de diva bent van HF?
Ik had een titel achter mijn naam zoals Jurk Cartoonist heeft, de mijne was Prinses.
Kwijtgeraakt na een ban.
Nou… ik heb er helaas dus niks mee gedaan want kon er geen grap mee bedenken. Maar wilde laten weten dat ik je niet vergeten was.
Rabbit hole na Rabbit hole.
Pf, afgelopen week konden er nog twee het café in die pas net op het forum waren. Eentje was koud 2 dagen lid toen je hem erin aan het schetsen was
Wat is uw punt?
Wat @Sandy probeert te zeggen, is dat je je nog steeds kan inschrijven voor een gedrukt exemplaar van de strip. Voor 30 piek. Maak je ook nog 2x keer kans op een horloge. En nog iets met 15 piek per strip naar een goed…