HF Café... daar is altijd wat mee

afbeelding

4 likes

Op naar de 200🍻

1 like

Dank Coen en alle anderen!
Laten we ons zelf pas op de schouder kloppen als hij bij iedereen op de mat ligt :ok_hand:
En ik heb al de mooiste badge die er is. Ben super trots op mijn titel.

8 likes

Dit doet mij een beetje pijn.

4 likes

+1

4 likes

afbeelding

10 likes

nou heren de titels Top & Bottom zijn beschikbaar… even @jur lief aankijken.

Ik laat jullie lekker uitvechten wie wie is :rofl:

1 like

Han is Top en ik ben Bottom.
Doe de groetjes aan je vriendin!

3 likes

Wil je meedoen met een potje olieworstelen? Ik denk dat jij vier keer in @Drebin en mij past qua borstkast.

tenor

2 likes

Kast van een vent inderdaad die @HanDavinci. Ik zou maar oppassen Lucas. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gewoon met een rolex met diamantjes zwaaien en Han is niet meer zo gevaarlijk

2 likes

Ik zou ook wel graag mee willen doen @Jurk & @Schoen ! :ok_hand:t2:
Nog niet echt in de strip “meegespeeld”, maar toch leuk om het boek op de wc te hebben liggen :rofl:
En ook nog geld voor het goede doel :v:t2:

1 like

Leuk dat je meedoet!
Ja… helaas kan ik niet iedereen featuren. Goed gedrag wordt in deze strip niet vaak beloond. Eerder anders om. :laughing:

5 likes

Jij hebt toch helemaal geen titel nodig Han? Iedereen weet toch dat jij de diva bent van HF?

1 like

Ik had een titel achter mijn naam zoals Jurk Cartoonist heeft, de mijne was Prinses.
Kwijtgeraakt na een ban.

5 likes

Nou… ik heb er helaas dus niks mee gedaan want kon er geen grap mee bedenken. Maar wilde laten weten dat ik je niet vergeten was.

Rabbit hole na Rabbit hole.

3 likes

:joy:

6 likes

Pf, afgelopen week konden er nog twee het café in die pas net op het forum waren. Eentje was koud 2 dagen lid toen je hem erin aan het schetsen was :smirk:

1 like

Wat is uw punt? :nerd_face:

2 likes

Wat @Sandy probeert te zeggen, is dat je je nog steeds kan inschrijven voor een gedrukt exemplaar van de strip. Voor 30 piek. Maak je ook nog 2x keer kans op een horloge. En nog iets met 15 piek per strip naar een goed…

7 likes