HF Café... daar is altijd wat mee

ik zou geen nee zeggen tegen Kim Holland hoor

1 like

Je reinste tombola hier. :hugs:

2 likes

Wordt steeds gekker hier…!
@Jurk tekent zich een slag in de rondte, @HanDavinci gaat met de lijmpot stripboeken in elkaar zetten, @Blauwbeer is leuke onderschriften aan het bedenken en @Schoen gaat met zijn telraam alles financieel afhandelen.
Deze mensen zetten zich belangeloos in om een mooie actie van de grond te krijgen.

Zijn er een paar zuurpruimen die beginnen over het geld. Dat dat zogenaamd te weinig is. (Wel genoeg voor K Holland blijkbaar)
Of andere, proberen leden er van te weerhouden om mee te doen.

Ik vind het een hele leuke actie van deze groep.
Ga zo door mannen. Op naar de 250 boeken. :muscle:

6 likes

Iemand enig idee waar zij te boeken is? :see_no_evil: :see_no_evil:

Nu op naar de 250! Gaan we halen!

2 likes

U vraagt, wij draaien: https://www.kimhollandcoaching.nl/

Het is alleen niet, wat je denkt :innocent:

1 like

Pohh! 150 euro voor een ‘privé-sessie’ van 90 minuten?
Dat valt reuze mee :wink:

Rustaaag. Het leuk komt van de tekeningen. Ik schrijf slechts de uitleg, waar het op slaat.

3 likes

Wat is dat mens toch lelijk brrrrrr

1 like

Geen idee of er belangstelling is voor een originele Stefan Ketelaars mok?
Als daar serieus op geboden kan worden gaat de volledige opbrengst naar het goede Jurk doel .
Dit item lijkt mij over een aantal jaren een vermogen waard. :innocent:

Startbod 20 euro incl bomproof verzending.

p.s. mijn fotograaf is er niet maar het is de mok links boven

https://www.google.nl/search?q=stefan+ketelaars+mok&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjc-oTV39fsAhWR_qQKHZLlDVMQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1920&bih=937

De Maestro heeft em zelf nog in handen gehad :upside_down_face:

3 likes

Staat wel gewoon een 06 bij, toch handig!

Ik weet echt niet waar het over gaat en wat de bedoeling is??? Zit al 10 minuten terug te lezen, maar nog steeds geen​:bulb::bulb:
Moet ook zeggen dat ik hier geen frequente bezoeker ben en nog nooit enige lijn heb kunnen ontdekken (omdat die er niet is??) en maar lees wat voor mn grote gok komt😅.
Het is dat ik hier genoemd werd…anders had ik t niet eens gelezen :upside_down_face:

3 likes

Iemand wilde zijn Daytona tegen list weg doen en we wisten niemand. Nu ben je helaas net te laat. Volgende keer beter :ok_hand:

17 likes

:rofl:

1 like

Ik weet nog wel iemand om mee te doen EN voor een leuke itembijdrage. Mijn bandenvriend @anon94081762EV is altijd wel voor zoiets te porren. Of die bijdrage zo’n knettermooi bandje is of zelfgemaakte rijstkoekjes (dat waren het toch Remie?) dat moeten we dan even afwachten. :upside_down_face:

1 like
1 like

Het gaat om het goede doel. Een strip van @Jurk, die kost €30, waarvan ongeveer de helft naar het goede doel gaat (de rest zijn kosten). En daarvoor kun je ook nog een mededingen naar wat prachtige prijzen! Dat is toch win-win? Wil je meer weten over de strip, begin maar bovenaan. Veel succes :innocent: :yum:

1 like

Dat zal dan de platina versie geweest zijn :banana::stuck_out_tongue_winking_eye::upside_down_face:

2 likes

Ja, die zijn veel te zwaar. Ondingen.

1 like

Hoi Danny, leuk dat je toch reageert!

In het kort:

  • forumlid Jurk maakt iedere week een mooie cartoon waarin gebeurtenissen van de afgelopen week in het HF cafe “op de hak worden genomen”
  • voor het tweede jaar nu bundelt hij deze in een stripalbum en verkoopt deze
  • ongeveer helft van de verkoopprijs is om de kosten te dekken, andere helft gaat naar goede doel
  • inmiddels hebben ruim 200 HF leden zo’n strip gekocht, sommige betalen maar willen de strip niet

Gedurende de inschrijvingsperiode hebben zich steeds meer officieuze HF dealers gecommitteerd door ook zo’n strip te kopen of door flink gas te geven en bij 250 deelnemers een MontBlanc te verloten…

2 likes

Prima hoor, zal me aanmelden.:+1:t2:

3 likes