HF Café... daar is altijd wat mee

Superleuk weer :rofl: :rofl:

1 like

:joy: geweldig weer!

En het hobbelschaap is terug!

3 likes

Dank! Dank!

Hobbel hobbel! Linker baan :metal:

3 likes

Hij is weer geweldig! @Jurk :joy:

1 like

Lekker kapseltje van @youngwatchenthousiast!

2 likes

Het Hydro Filled Café :joy:

Geweldig weer @Jurk! Bedankt!

1 like

Graag gedaan!! :dancer:
Had er zelf al de hele week voorpret om :joy::+1:

Ik kan heerlijk mijn creativiteit de vrije loop laten.
Had kunstacademie moeten gaan doen of zo. Maar koos voor zekerheid (economie). Maar goed, dan doen we het toch maar zo! :+1:

4 likes

@Jurk mijn zondag ritueel : koffie en hf café :v: weer top gemaakt … keep up the Good work :muscle:

1 like

Mooi gemaakt weer! Was al benieuwd hoe PLP met zijn avatar tot leven zou komen in de strip :+1:t2:

2 likes

Zelfs met uitleg snapt deze boomer er maar de helft van …
Ik ben die man die de jeugd niet meer begrijpt :innocent:

p.s. kan er al betaald worden? ING internet bankieren doe ik niet aan, het gaat alhier nog per postduif :rofl:

2 likes

Hoef je niet te zeggen lieve @hendrik, dat wisten we al langer… maar we houden toch wel van je hoor :kissing_heart:

2 likes

Nou, beetje rustig. De liefde verklaren zijn andere fora voor. Ik zou in elk geval niet zo snel zeggen daarbij van iemand hou op een forum.

1 like

Erg gave prent weer, lach me elke keer rot!! :joy:

3 likes

Top :ok_hand:

Super gedaan weer!

Ik denk niet dat je dan een Rolex had gedragen of 15 miljoen kilometer visgraatvloer thuis had gehad.

Just saying.

051217_davincisilas_wide-standard

6 likes

Ik sta er goed op :joy: bedankt Jurk :+1:

2 likes

Talent kun je niet aanleren… afschaffen die kunstacademie, laat die mensen eerst een fatsoenlijke beroep krijgen…als ze dan creatief genoeg zijn om geld te verdienen prima! (Oeps daar ging mijn politieke correctheid…:mask:)

4 likes

Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Zou mijn mooie spulletjes niet graag willen missen. Kan ik zonder? Zeker, maar het leven is er net wel even een tint leuker door :dancer:.

Daar heb je zeker een punt!

1 like

Gaan prima samen :innocent:

2 likes