Gefeliciteerd Jur! Je hebt het weer geflikt, ik ben trots op je! En wat een verschil met een jaar geleden. Dit ziet er echt serieus goed uit. Nu even rust.
Dit keer middernacht online gooien!
Hij is wel super leuk gedaan!
Mooie afsluiter voor dit jaar ziet er top uit👏
De wekker staat weer uit!
Vet getekend weer Jur!
Hij is weer prachtig, JurK!
Neem gerust weer wat rust, en we zien graag weer nieuw werk van je tegemoet in het nieuwe jaar. En niet eerder!
Gefeliciteerd @Jurk fantastisch gedaan!
Je kan trots zijn op je werk en een goeie afsluiter! Dat behang
Slaap lekker!
Geweldig weer,
Oh…
Dit is toch anders dan straatkunst
Slaat op het mooie straatkunst topic waar @Harpoen en consorten de pareltjes van de straat posten…
https://www.horlogeforum.nl/t/kunst-op-straat-street-art/270467?u=jurk
Zeker!
@Maaske en @Nico (daar is de piloot op geïnspireerd) staan er ook in.

Hij is weer prachtig, JurK!

een goeie afsluiter!

Geweldig weer,
Dank!

En wat een verschil met een jaar geleden. Dit ziet er echt serieus goed uit. Nu even rust.
Idd wat een verschil hé!
Ik ga Idd de komende weken Ff rust nemen van het tekenen qua wekelijkse cartoon. We hebben nog genoeg te doen samen om de strip straks bij de leden te krijgen!
Gaaf jurk, gefeliciteerd met deze afsluiter van het jaar! De strips zijn echt een aanwinst voor het forum!
Toch mis ik @Schoen die met flappen het café binnen wandelt

Toch mis ik @Schoen die met flappen het café binnen wandelt
Had Idd nog gekund Idd.
Heb de actie proberende vangen in de scène rechtsvoor.
Mooie prestatie Jur. Gefeliciteerd! Ik kijk er naar uit om straks onder de kerstboom, bij een knisperend haardvuur, de strip op mijn gemak nog een keer door te bladeren
Vind ik ook mooi bedacht
We zien volgend jaar wel een strip komen: de avonturen van schoen en jurk in Vegas
Geweldig weer, bedankt!
De strip is straks ook een gaaf document van je technische ontwikkeling. Dat vind ik een leuke bijvangst.
Wat een prachtige afsluiter van dit jaar en wat @Schoen zegt [quote=“Schoen, post:3547, topic:237177”]Dit ziet er echt serieus goed uit[/quote] kan ik alleen maar mee instemmen!
Ik wil je ontzettend bedanken voor jouw bijdrage aan ons mooie forum. Jij bent met jouw tekeningen (of moet ik zeggen kunstwerken ) en jouw leuke replies van onmisbare waarde voor het forum!
Geniet van jouw welverdiende rust/vakantie en ik verheug mij alweer op de eerste strip van volgend jaar.
Gm Jur. Knap staaltje
En voor wat de strip betreft; tot volgend jaar.

De strip is straks ook een gaaf document van je technische ontwikkeling. Dat vind ik een leuke bijvangst.
Zeker! Het is een wereld van verschil als je de eerste en laatste vergelijkt. Weet je precies wat je (ik in dit geval) kan bereiken als je ergens consequent zo’n 10 uur per week in stopt. Het bewijs dat oefening kunst baart

Ik wil je ontzettend bedanken voor jouw bijdrage aan ons mooie forum. Jij bent met jouw tekeningen (of moet ik zeggen kunstwerken
) en jouw leuke replies van onmisbare waarde voor het forum!
Dank! leuk.
Of het kunst is laat ik aan jullie over.
Soms wel. Soms is het een snelle.
Verschilt ook per keer…
Dit vond ik meer kunst dan cartoon:

Geniet van jouw welverdiende rust/vakantie en ik verheug mij alweer op de eerste strip van volgend jaar.
Dank! Ben ik wel even aan toe om eerlijk te zijn. Nu nog ff de eindspurt voor de afronding. Als hij bij iedereen ligt, dan kunnen we gaan genieten.

Gm Jur. Knap staaltje
En voor wat de strip betreft; tot volgend jaar.
@Jurk bedankt voor een een prachtig jaar HF Café!!
Nu wordt het afkicken en wachten op het stripboek!
Goedemorgen,
Heb ervan genoten, van alle 53. Bedankt.
Hopelijk doe je het volgend jaar weer?