HF Café... daar is altijd wat mee

Lekker behangetje :laughing:

1 like

Het is wederom een geslaagde afsluiter van de week. Hoewel ik deze week een drukke week had en weinig actief was herken ik toch het overgrote deel van de onderwerpen.

Dit ga ik nu missen op zondagmorgen, het vast ritueel (als ik niet moet werken) om even in de zetel te zitten met een koffie en genieten van de strip en vooral kleine details zoeken, zoals de sporadische aanwezigheid van de muis.
Ik kijk zeker al uit naar het moment dat de strip in de bus zit.

Oh, en staat daar nu iemand op het raam te tikken?

2 likes

Dank! het voor mij ook even afkicken. :rofl:
Eerlijk, was het geen Corona geweest dan was het een stuk lastiger geweest om vol te houden. Elke vrijdag en zaterdagavond ging er aan op.

Ik ben aan het zoeken naar een concept dat straks ook nog vol te houden is.
Als proef heb ik een leeg standaard café getekend. Dat wordt ook de voorkant van de strip. Dat vond ik wel toepasselijk. En ik dacht “dan hoef ik alleen nog maar de setting er elke keer in te tekenen”. Dat heb ik dus gisteren gedaan… Alleen het is nog niet minder werk. :face_with_symbols_over_mouth:
Dus ik moet nog wat slims bedenken.

Dank Bastiaan! Fijn dat iedereen zo van genoten heeft.

It ain’t over till de doelgroep van @HanDavinci sings.

:rofl: Humor moet een beetje schuren toch. Deze wilde ik er wel graag in. :upside_down_face:

Dank! Het ging makkelijker dan vorig jaar. Maar misschien ook door Corona.
Gisteren zat ik er wel doorheen en heb de GTG met een aantal leden af moeten zeggen.
Maar over het algemeen was het vol te houden.

Dank!

Heel graag gedaan! Ik had graag alle 300 een plek gegeven. Helaas kan dat niet. Maar heb mijn best gedaan verschillende leden een plek te geven. Sommige leden komen vaker voor dan anderen, vooral omdat je daar zo lekker grapjes over kan maken. :laughing:

Toch wel bovengemiddeld met 2 of 3 keer. En verdient! Veel plezier nogmaals met je Tudor. :ok_hand:

Dank! Ik heb getwijfeld voor hand of digitaal. Voor het laatste gekozen, Kon ik mooi het LV behang er in stoppen. :upside_down_face:

Dank Henk! Afwisseling is leuk. Het boek wordt heel mooi denk ik. @Blauwbeer en @HanDavinci zijn er nog steeds ook druk mee. We gaan het jaar knallend afsluiten.

:rofl: Mooi was die he!

Dank!

Welcome! Er gaat niets boven het fysieke exemplaar!

Thanks Dude!

Moest van de sponsor :shushing_face:

Die is idd mooi. Heb nog plannen om daar een grotere versie van te maken die dan op print komt. Helaas nog geen tijd.

Dank!

:nerd_face: Dat is idd de grap in relatie tot Hodinkee :rofl:

Welkom! Je verhaal moest er in. Iedereen voelde het gewoon toen je het las. De horlogische horror :scream: Het wachten.

Lekker he!

Ik snap het. Het voelt voor mij ook raar om niet al met volgende week bezig te zijn, Misschien hou ik het wel niet vol om niks te doen :laughing:. Maar ga er gewoon voor nu uit dat ik even vakantie neem.

Jep dat is @Maaske. Ik dacht als er een vliegtuig in het cafe vliegt, waarom geen duikboot door de gracht… mijn logica. Logisch toch?

15 likes

Bedankt voor alles @Jurk en geniet van de welverdiende pauze/vakantie!

2 likes

Als er drama is op HF kun jij het toch niet laten daarop in te tekenen! :joy::joy::joy:

5 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik neem aan dat het hier om een privé vliegtuig gaat? :ok_hand::ok_hand:

1 like

Virtueel van @Jurk gekregen, moet wel af en toe uitgelaten worden :joy:

3 likes

Komt eigenlijk nog uit de vorige strip… waar je SATruman werd…

6 likes

Ja geweldig he :ok_hand::joy:

Gewoon een aanwinst :ok_hand:, lees het zo af en toe nog helemaal uit. Blijft leuk :+1:

14 likes

Dat gaat jou lukken, geniet van de break.
Je brengt, met jouw (positieve) bijdrage, het mooie van dit forum naar boven.
Ik hoop dat dit jou stimuleert om door te gaan, ondanks dat het veel werk is wat wij (het forum) zeer waarderen.

3 likes

Okeeeeeeee.

Zet jullie wekker maar :shushing_face:

18 likes

Spannend :grin: bericht van de drukker gehad?

1 like

Echt waar?
Een toegift?
Nice​:grinning::grinning:

1 like

Ik heb 2 biologische wekkers, die zijn gegarandeerd op tijd😬

3 likes

"Google, zoek op;

Garfield Partying GIF"

2 likes

Owyeah :grinning::sunglasses:

1 like

Haha, je kunt het niet laten?
Ontwenningsverschijnselen!?
:joy:

1 like

Yeahhhhh baby yeahhhh

2 likes

Ik vind het heel leuk om te tekenen. Maar de druk afgelopen jaar doet daar afbreuk aan. Als er geen druk op zit vind ik het nog leuker. Ik zou niks maken meer dit jaar, wat nog steeds zo is. Nu heb ik wel zin er in.

16 likes