HF Café... daar is altijd wat mee

Leuk leuk leuk. :+1:

1 like

Het grote voordeel van deze stripopzet met meerdere tekeningen vind ik dat niet alle onderwerpen in een tekening hoeven te worden gepropt. Erg fijn en mooi, deze opzet!

1 like

Totaal onverwacht toch een strip :sunglasses:
Het nieuwe format is even wennen maar wel leuk, ben benieuwd waar het heen gaat.

1 like

Ik ben toch meer van de one pager. Meer te zoeken en te ontdekken. En inderdaad wat Drebin zegt, voor je het weet zit je aan een slecht verhaal vast. Het verhaal kan soms wat vergezocht zijn.
Maar ook de strip zal ik lezen en bestellen in 2021.

4 likes

Opa staat wat later op. Espreso erbij en terug scrollen naar de strip. Vette glimlach verschijnt, Top gedaan weer :joy::+1:

1 like

Schitterend @Jurk helemaal top, ben benieuwd waar dit toe gaat leiden :sweat_smile:

2 likes

Mooie creatie weer @Jurk! En mijn eerste debuut in de strip :star_struck:

5 likes

Je moet nog even die vlieg op je hoofd plakken :slight_smile:

2 likes

Het perfecte cadeau voor jou… :grin:

3 likes

Ik zal het eens proberen als @Jurk daar geen probleem mee heeft

2 likes

Dit is pure verwennerij. :rofl:
Dank. :pray:

1 like

Leuk format en weer even wat anders. Een doorlopend verhaal kan ook heel erg leuk zijn! Ik houd zelf ook meer van series met een doorlopend verhaal in plaats van een ‘procedural’ met een ‘case of the week’. Ben benieuwd :+1:

1 like

Haha, die gezichtsuitdrukkingen/ogen zijn net echt, je kan gewoon zien wat ze denken :+1:

1 like

Zeker geen probleem! :+1:

1 like

Leuke afwisseling, mooi getekend en erg fijn dat we deze zondag toch van een bijdrage van je kunnen genieten!

1 like

Kan ik al inschrijven, @Jurk en @Schoen ?

5 likes

Heel leuk! :laughing:

En zo’n kort stripje geeft de mogelijkheid om binnen de plaat van setting te veranderen (buiten, de WC etc.) En je kunt spelen met de gezichtsuitdrukkingen (bv Satruman in plaatje 4). Ik vind het heel geslaagd.

5 likes

Heel tof! Dit leest wat rustiger dan de cafe’s waardoor de karakters beter tot zijn recht komen vind ik.

2 likes

Gaaf dat je het weer oppakt Jurk. Ik wil de druk niet opvoeren, maar ik vind het altijd tof om een van je creaties te zien. :+1: Ik geniet persoonlijk meer van de stripopzet dan van het enigszins statische caféplaatje, dus ik hoop dat er in deze vorm weer een tijd je ei in kwijt kunt. :smiley: :+1:

3 likes

Dank! Ik snap ook wat @SwedishChef en @Drebin bedoelen. In een strip zit ook weer meer uitdaging voor mij in
Na 53 afleveringen was het concept minder uitdagend. De uitdaging zit nog steeds wel in het beter te tekenen. En binnen de strip kun je prima een one pager gooien, andersom lastiger.

Dank! Heel graag gedaan. Had er echt zin in gisteren.

Dat zijn een van de dingen die ik geleerd heb inmiddels: Daar mag je niet op beknibbelen.
Eerst tekst, daarna wolk en dan pas de rest.

We zullen zien! Ga uit van niks, dan kan het alleen maar meevallen.

Klopt. Je kunt meer kanten op. De omgeving kan meespelen. De werkloze acteur zeg een hoop puur door de plek waar ik hem heb gezet. Ook @DontEatYellowSnow komt in de WC veel beter tot zijn recht door daar te vragen of je wel eens gele sneeuw hebt gegeten. Dat is gewoon een natuurlijk gesprek in die setting :upside_down_face:

Wat @blauwbeer zeg:

:ok_hand:

Ik ook, daarom voor iedereen leuk.

:kissing_heart:
Wordt gewaardeerd!

Het gaat straks ook meer om het verhaal draaien. Het wordt wel moeilijker. De uitvalsbasis wordt nog wel steeds het HF café.

Zeker! De Avatar staat je ook goed. :ok_hand:

12 likes