Heel gaaf , inclusief making of
@Jurk heel gaaf gedaan. Snap dat er eigenlijk teveel werk in gaat zitten. Hoe had je gedacht het te gaan doen met meerdere tekenaars?
Heel simpel gezegd het werk over 4 verdelen, zodat er wel elke week een strip blijft.
Elke tekenaar doet 1 aflevering in de maand.
Het HF café concept, 1 piece of 6 plaatjes en/of combinatie er tussen.
Oke. Dan krijg je wel vier verschillende stijlen. Misschien een idee: Dat jij de schetsen opzet. Blauw en rood. En de andere intekenen en inkleuren. Dan blijf je de zelfde stijl (die van jouw) houden.
, dan liever tweewekelijks een aflevering
Erg mooi!!!
Mooi te zien hoe de strip tot stand komt!
Prachtig eerbetoon weer Jurk, echt heel mooi gedaan
Dat is hoe echte tekenstudios het doen.
Weet niet of dat nou leuk is voor de andere tekenaars. Ik ben ook ergens begonnen
Heb je die eerste tekeningen gezien?
Maar snap je punt. Is voor mij ook een zorg. Voelt toch een beetje als je ‘kindje’ weggeven.
Ik neem het mee in de overweging
Dank!
Heel mooi Jur, respect voor deze emotionele tekening en suces met signeren.
Geweldig zoals je dat kunt Jurk!
Respect en mooi al die handtekeningen, verheug me er op.
Echt mooi gedaan en zeker leuk om de werkwijze eens te zien!
Leerzaam en indrukwekkend zo op de vroege ochtend. Respect voor je bijna oneindige inzet en ook de persoonlijke noot bij zoiets tragisch. Petje af!
Precies dat. Ik zou jouw tekeningen niet kunnen evenaren, maar jouw schetsen uitwerken tot een totaal plaatje zou wel kunnen.
Denk dat uiteindelijk je helpers echt wel een zelfde stijl krijgen. Dan gaan ze meer overnemen.
Zo zag je dat bij Jan Jans en de kinderen, Sjors en Sjimmie etc.
Nog even hè …
Gandhi en Maradona zullen zich wel thuis voelen daarboven maar wie zijn die drie aan de toog? En zijn er daarboven ook echt geen dames te bekennen?
Geweldig weer en fraai uitgevoerd in de kleuren
Jij wel. Zit een javascriptje achter.