Hahaha ik wil nog stemmen…! Kan dat nog…?
@Sandy succes volgende week. Ben benieuwd.
Dan hoop ik dat je de format gaat vinden die het beste bij jou past en niet om de zoveel tijd gaat veranderen. Voor ons is dat leuk, maar je moet wel je eigen “identiteit” gaan “ontwikkelen”.
@Jurk alvast bedankt voor alle strips, ook al gaan we nog wat van je zien, en ik hoop dat het gaat lukken.
Zoals hierboven als geroepen, komt mij dit ook het beste over, de kleuren niet te hard en goed te lezen.
@Sandy succes met de volgende strip.
Dank!! En ik stop er niet mee he! Ik maak ruimte voor anderen en daarmee voor mezelf.
Ik probeer altijd wat te doen met de feedback.
Niks speciaals, ook gewoon weer eens wat anders.
Gaat helemaal goed komen! Ik vind het super leuk dat je dit doet! Het is ook leuk dit te kunnen delen.
Dank! Dream big. Start small.
Dank! Gaat zeker lukken. Mijn volgende droom is een kinderboek dat volwassenen wellicht nog leuker vinden. . Misschien wel over horloges.
Als het om horloges gaat zijn alle volwassenen toch net kinderen
@Jurk bedankt voor weer een nieuwe strip en vast velen die nog volgen! Tevens bedankt voor het opzetten van het goede doel gebeuren! Begrijpelijk dat je het iets rustiger aan wilt doen en wilt experimenteren!
@Sandy heel veel succes met jouw vormgeven van de strip!
Helaas zie ik dit als goed doel van een evt. derde strip niet gebeuren. Daarvoor is het te controversieel en zijn er denk ik teveel verstokte rokers op het forum.
Mijn sympathie heb je zeker met jouw keuze!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten.