HF Café... daar is altijd wat mee

Ah ik vat hem. Had een onstekingskastje in zijn zak gestopt :wink:

Of een “explosie voor dummies” handboek in zijn hand.

1 like

Ooooh die opsomming van de topics is geweldig, want dat frist mijn geheugen op. Dank Jurk!

1 like

Weer een mooie week samen gevat. Was deze week minder actief maar herkende toch terug de typische grappen. Moest enkel even denken wat er buiten het raam was maar vermoed dat het een amsterdamse gracht is en had ook al een vermoeden dat het karakter van Han een kwinkslag erover was.

Terug top :+1:

1 like

Weer top gedaan @jurk :ok_hand::ok_hand:

1 like

Zit Jasper er ook in? :thinking: Ik zit wat minder op HF, nu snap ik de strip ook niet meer :joy:

Ik de strip heb jij AVW opgeblazen zodat je de enige met een diamanten Rolex. Snap ik na uitleg :nerd_face: Ik begrijp wel dat hij even bij Jasper wilde peilen of hij dat om te lachen vond haha.

Het zat er aan te komen. Hoe lang zijn jullie nu samen? :stuck_out_tongue:

4 likes

Leuk gedaan Jurk!:laughing::laughing::laughing:

1 like

Ik vind het nog steeds zielig voor eendjes die daarvoor gebruikt zijn :man_shrugging:

1 like

Nee… zijn winkel. @AmsterdamVintageWatches
In het NA topic van @Ronald werd reeds de aanleiding gegeven…

Nadat iedereen je na-aapt met Goud, dreigt hetzelfde te gebeuren met Diamanten… daar steek je een stokje voor en loopt vervolgens door naar het café. Uit het raam zie je de gebeurtenis.

@Mr.JokerBean zag het goed.

En omdat dat ik hier niet zomaar grapjes over wil maken richting Jasper, heb ik gevraagd of dit kon.

15 likes

Wat een boefje, die Han. En dan nu weer trachten de Duitse markt te ontregelen met een bezoekje aan Keulen. Bedankt voor je uitleg Jurk, ook ik had ze anders niet allemaal begrepen. Hij was weer top.

2 likes

Ik en mijn platina? 4 weken volgens mij.

Wat een eikels hè?

5 likes

@Jurk - geweldig weer. :smiley:

1 like

Fantastisch gedaan. Waarom is er geen HF tijdschrift met jou als centerfold?
Je tekeningen bedoel ik dan.

1 like

Dank! Dat is er al. @Ogenblik maakt het HF Magazine 1x per maand en ik maak daar een stripje voor.

Ps. Speaking about

15 likes

Haha “elke maand dikke lugs voor aan de muur”

5 likes

Als je hem 90 graden draait zie ik een sluik reclame voor Omega :wink:

3 likes

Si master

3 likes

Het valt me vaker op dat vrouwelijke modellen met een holle rug staan om hun vormen te accentueren maar dit spant de kroon :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik zie een rokje… :grinning:

3 likes

Een rieten rokje met een raar driehoekig hoedje? :slight_smile:

1 like