Hij is weer fantastisch Jur! Knap hoor!
Dank!
De oplossing is reeds gemeld! Meerdere keren! Super leuk dat iedereen zo meedeed.
De persoon die het snelst was, had reeds een Jurk dus gaf het aan de volgende. Die personen waren nagenoeg gelijk dus krijgen @Gary1988 @Alex093 allebei een avatar!
Zoals iedere week opnieuw weer geweldig!
En prachtig gebaar
Leuk gedaan man
Geweldig weer Jurk! Thnx!!
Leuk gedaan!
hahaha briljant!
Hoe kwam je hier nou weer op…
Ik denk dat er gewoon te veel commotie was op HF afgelopen week, iedereen heeft te veel tijd met die lockdown.
Het is weer prachtig Jurk, maar het oplossen van een puzzel laat ik aan slimmere mensen over dan ik😀.
Café… pub quiz… hoe dan vanaf thuis… kruiswoordpuzzel… logisch .
Dank iedereen weer!
Je zou ook niet meer de eerste zijn .
De vragen / antwoorden hebben iig ook links naar de topics van deze week
Hoe kom je erop
Leuk dat je het maakt, maar jammer dat sommige forum-leden nooit kunnen winnen door zulke vragen…
Haha… trick question. De meeste vragen zijn (net als deze) verwijzingen naar het forum en de actuele topics.
Was echt een takkenwerk. Dit was nog meer werk dan de tekening met de steentjes. En veel reacties en leden die de puzzel hebben opgelost.
Wat dat betreft heb jij hier echt een klote-functie… ik kan ieder topic negeren die ik wil… .en jij móet ze allemaal doorlezen of het nou wil of niet
Nah ja… somebody’s got to do the dirty job!
Breek mij de bek niet open. Ik hou ook nog eens niet van horloges.
Overgewaardeerd Patser staal. Zit ook nog eens in de weg bij het tekenen.
Heb gewoon het werk neergegooid om de puzzel te maken.
Ik had niet alles, maar wel het woord.
Hartstikke leuk gedaan!
WAAAAAAAATTTTTTTT!
Meerdere leden hebben mij de volledige puzzel gestuurd hoor. Dus zou maar even beter mijn best doen. Amateur.
Jamaar jamaar, ik wist niet wat Rik gratis had gekregen, behalve welgemeend advies. En ik wist niet wat dat Romeinse gebouw was. En bananen. En die magnetisch eenheid is volgens Wikipedia verouderd.
Geweldig, dat sprookje