Dank weer Jur; hij is weer mooi!
Waar is die Jurtz eigenlijk gebleven? Is ineens weg…
Dank weer Jur; hij is weer mooi!
Waar is die Jurtz eigenlijk gebleven? Is ineens weg…
Gelukkig geen usb-stick in mijn kont
Hij is weer top👍
ja… 't zal…
Jurtz heeft zijn felbegeerde Day-Date gekocht en daarmee het Horlogeforumspel uitgespeeld.
geweldig is ie weer!!!
Dank je.
Hij is weer steengoed
Ik was niet volledig serieus, moet ik je toegeven. Hij deed enig ogenblik de belofte te zullen vertrekken als hij zijn Day-Date zou hebben gevonden en gekocht, volgens mij vooral ingegeven door het feit dat hij met zijn houding steeds opnieuw op weerstand stuitte. Een dag later was hij inderdaad vertrokken. Ik hoop voor hem mét z’n Day-Date, maar ik vermoed eerlijk gezegd van niet. Wellicht zien we hem nog eens terug wanneer hij zich wat verder heeft ontwikkeld. Misschien leest hij nu alweer wat anoniemer mee met een nieuw profiel.
Heerlijk weer Jurk!
De agenda voor mei ziet er goed uit.
Is een spel zonder einde.
Dank voor jouw uitleg! Ik vond het al apart. Eerst kom je hem iedere dag nogal nadrukkelijk tegen en dan ineens weg… Hij stuitte inderdaad door zijn houding regelmatig op weerstand. Ik vond dat soms wel vermakelijk om te zien. Een jonge gast met een grote mond en teveel geld op zak. In mijn tijd zeiden we dan dat hij het met de tijd nog wel ging leren…
Ach ja; we zijn hier allemaal vrijwillig. Als het niet meer leuk is kunnen we altijd weg. Fijne zondag!
Welkom!!
. Het is door mij heen gegaan.
HILARISCH!!! Top weer Jurk!
Weer grappig en leerzaam Jurk, daar zal ik in de toekomst mijn voordeel mee doen😀.
Ik heb begrepen dat er vanaf deze week ook een foto van Jurtz in het café hangt. Op het toilet dacht ik. In de urinoir als ik mij niet vergis.
Je bedoeld als sticker?
Haha, weer goed!
Dank iedereen!
Knap hoe je het iedere keer weer bedenkt
Haha het voordeel van die lockdown is dat ik steeds meer onderwerpen begrijp.