Komt omdat ik erin sta
En ik
Mooie vooruitgang geboekt! Daar genieten wij van.
Oefening baart Kunst. top werk
Dat was ik in maart 2019. Ik lijk op een niet nader te noemen geslachtsdeel. @HanDavinci ook trouwens. Maar dan op de onverzorgde en kleinere variant.
En ik, voor het eerst.
Ik heb de eerdere edities gemist, maar ik zie wel altijd die beer aan de muur. Waar naar refereert dit?
Naar het overleden forumlid Ted (MonsterT).
Hi, het antwoord is inmiddels gegeven.
Ted was akkoord dat er een eerbetoon zou zijn in het HF Café…
ik geloof nergens in. Maar deze tekening ‘kwam ergens vandaan’. De tekening is ook via @Crownguard bij de familie terecht gekomen.
En nadien vond ik en velen met mij het gepast en fijn om
Ted te blijven eren het café.
Ik ga de tekening nog mooi ingelijst brengen bij de familie.
Ivm de rouwtijd en Corona komt dat moment nog op verzoek van zijn vrouw.
Als het is overhandigd laat ik het weten.
Top gebaar. Elke tekening weer. Was ook een goede vriend van me dus mssn hecht ik er wel wat meer waarde aan.
Memorabele tekening. Je meest emotionele.
Hij dient ook nog steeds ter illustratie bovenaan Algemene Horlogepraat.
Mooi gebaar.
Geen haast wat mij betreft. Hoop iig dat het als steuntje in de rug betekent voor de familie als ze zien wat Ted voor het forum betekend heeft. Want getuige zijn laatste post heeft het forum iig veel voor hem betekend .
Het voelt alsof ik hem zelf niet gemaakt heb als je snapt wat ik bedoel. Het kwam.
Zeker ook een mooi gebaar van jouw kant
Ja, zn laatste post kwam als n mokerslag binnen tussen alle luchtige posts en plaatjes.
Nu ik die tekening van Jurk terug kijk, zie ik nu pas al die berenvellen. Ik dacht eerst dat het schaduwen waren v alle andere leden die em n laatste groet deden.
En dat schilderijtje vat de laatste woorden in zn laatste post zo goed samen… Ik word er weer stil van…
Nog ff naar je tekening gekeken …
Blijft een topper !!!
Heerlijk weer