HF Café... daar is altijd wat mee

Hi Jurk,
Ik zie dat je lantaarn zwart licht heeft, maar de richting van die schaduwen (schijnsels?) wekken nog meer mijn verbazing :joy:

2 likes

Je moet even zoeken en wat @Fate_Amenable_To_Change al zei ze zijn wel te vinden.
Ik weet niet meer wat ik heb betaald maar dat was met de duurdere fine link bracelet en origineel leer.

Ik zal wel even zoeken wat ik kan vinden

Edit: ik heb hem via c24 hier gekocht http://www.chronomaster.co.uk/watches/classic/sinn-556-i-mother-of-pearl/sin-236/

Koop je rechtstreeks bij hen kun je nog wat doen met de prijs, ik heb dat toen niet gedaan en via c24 een nette prijs betaald. Achteraf had ik het best rechtstreeks kunnen doen maar was tevreden met het aanbod.

1 like

Doe niet zo moeilijk! Je kunt 'm voor 1060,- gewoon rechtstreeks bij Sinn bestellen, dan ploft ie voor 1090 incl verzenden op je mat.

Kun jij mooi een kop koffie gaan doen zonder papierwerk verder, met die vriendin, eet je een flammkuchen in Liechtenstein als je nieuwsgierig bent en heb je verder niks om over na te denken.

Stuur Guido van WatchFever anders even een mailtje of hij ook Sinn doet. Die man regelde voor mij ook een Nomos en een Mühle Glashütte met korting. :slight_smile: Die merken doen ook aan wat strikt ogende prijscontrole.

Maar “mag geen korting geven” is natuurlijk onSinn. Ik vraag me af of dat zelfs wel legaal zou zijn, het tot op de cent voorschrijven wat een AD met z’n voorraad mag doen.

4 likes

Nein! Want ik heb het over de stalen band en die is €1240,- bij Sinn. 890 voor de alcantara in het Liechtensteinse. Kreeg alleen geen goed plaatje gedownloaded van die op staal.

Dat bepaal ik zelf wel :joy: Ik hou nou eenmaal van gecompliceerde combinaties tot leven laten komen omdat ik iets te doen moet hebben en écht nuttige dingen vaak saai zijn.

Dankjewel, dat waardeer ik!

Hele Sinn project staat on hold totdat ik de nieuwe Bb58 heb gezien, wat ik met 45min ga doen!

4 likes

allemaal in spanning voor morgen ?

3 likes

De tekening is toevallig net helemaal af!
En het wordt een heel mooie. Met een collab. :ok_hand:

7 likes

Met Bruno Martins Indi?

1 like

Que?
Zegt mij niks, dus denk nee

2 likes

@W.E, @Pauwelix, @BasMaartenRoderick en ik vinden hier wat van…

8 likes

Is in NL, onder de noemer “verticale prijsbinding”, wettelijk verboden. Echter, de praktijk is weerbarstiger…

1 like

Vast :joy:

3 likes

Jurk doe es lief

3 likes

Ah…
snap het nu :joy:
https://www.horlogeforum.nl/t/dagbrakers-deel-4-van-06-00-tot-24-00-uur/269797/4989?u=jurk

Nee jullie zitten er niet in. Geen van allen :joy:

3 likes

Ik voel mij verraden. Zo zie je maar dat de gevestigde orde zelfs @Jurk in zijn macht heeft. Down with the system!

5 likes

Toch blijft het een klein beetje onoverzichtelijk, ik zie steeds jullie comments aan voor dingen die ik heb gezegd :joy:

Maar dat maakt niet uit, Bruno rules!

3 likes

Gaan jullie zo weer terug naar jullie ouderendagverblijf? :joy:

6 likes

Oke… omdat jij het bent.

4 likes

Dan waardeer ik, HF vriendjes van mij! :facepunch:

5 likes

Ja wat hij zei… of ik… wat wij zeiden!

4 likes

:joy:

4 likes