Ben je dronken? Ik heb de vorige ook in elkaar gezet.
Moest er gewoon bij!
Jwz, amice!
Stel je voor. Graadje of 34. Toscaanse zon. Heerlijke driegangen lunch. En een flesje Chianti Classico. You bet dat ik beschonken ben !!
Naaaaahhhhhh je blijft ze uit je mouw schudden he
Lekker bezig!! Jij tekent het sneller op dan ik het kan beleven/schrijven!!
Er zit een nieuwe avatar aan te komen geloof ik …
Ik doe mee!
Schrijf mij er maar bij.
Pffff. Ik wilde hem net afbranden.
@Jurtz, kassa 3 alsjeblieft. Zou je nog even een donatie willen doen voor je avatar of hem niet meer gebruiken?
De stripcommissie dankt U.
Ja ja hell has no fury… een prachtig doel en een super avatar van Jurk, ben je wel gek als je niet doneert
Goede doelen zijn de illustratie van het feit dat wij systematische problemen liever laten voortbestaan zodat we ons grootmoedig kunnen voelen, in plaats van ze voor altijd op te lossen wat de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn.
Als ik een avatar van de goede man wil koop ik hem liever gewoon tegen een factuurbedrag, dan kan hijzelf beslissen of hij meedoet aan de immorele constructie van “een goed doel”.
Kortom: @Jurk, gewoon een webwinkeltje beginnen.
Of standvastig in je principes.
Snap je betoog maar ik ben niet verantwoordelijk voor het stem gedrag van de Nederlanders, verder laat ik het aan @jurk over wat hij wil.
Ik ben het roerend met je eens.
Vind het soms ook lastig.
Vooral omdat er best een bedrag aan de strijkstok blijft hangen.
Ik heb leden ook dikwijls in overleg een bedrag naar hun lokale voedselbank laten overmaken.
De reden van het goede doel was ook dat ik mijn kunst niet gratis wil weggeven en dat er dan iig een aantal kinderen/mensen hopelijk ietsje gelukkiger van worden. HF lid een mooi stukje kunst. En het goede doel ook geholpen.
Inmiddels is er een lijst met wachtende (dank!!) die tegen betaling aan mijn persoon graag iets willen hebben.
Dat vind ik heel leuk en zie ik als een compliment voor mijn werk.
De strip en sommige avatars zijn nog gewoon lekker voor het goede doel.
En voor de duidelijkheid naar iedereen: ik geef niks meer gratis weg, de leden met een avatar hebben hiervoor betaald of aan mij of aan het goede doel. Dus maak jullie geen zorgen de tijd van gratis is voorbij.
(kreeg heel attent van meerdere leden dat ik nu eens moest stoppen met het weggeven van gratis tekeningen ).
Eigenlijk wil ik gewoon de wereld met mijn tekeningen een heeeeeeel klein stukje mooier maken.
En jullie zijn de lul.
Je bent zelf een immorele constructie.
Dat neemt niet weg dat er een afspraak stond en één van de twee de deal wel na is gekomen en de ander niet.
Wat zal een feestje met jou erbij toch een toppunt van gezelligheid zijn.