Weer gaaf gedaan @Jurk! Ook zo blij met de linkjes naar de onderwerpen. Zo heb ik bv alsnog het topic over de “aqua terra” smullend doorgelezen net. 🥴😋
Weer heel goed! altijd een mooi begin van de zondag
Een echte Harvey Specter
Haha geweldig! Wat een talent
Haha @Jurk hij is weer mooi!
Fijn dat Drex zelf heeft aangegeven dat hij kan invallen achter de bar
De zaken gaan goed! Is dat een echte Hopper aan de muur?
De Hopper is een mooie hint naar een van de avatars…
Heb het doek 20 jaar terug eens in Keulen gezien, mega-Hopper-overzichtstentoonstelling. Het is IRL een enorm doek, en hier aardig in proportie getekend!
Haha, geweldig weer @Jurk!
Ik zie dat ik 2 uur nodig heb gehad om nog een aantal zeer memorabele topics door te lezen.
Blij dat ik deze door jouw aandacht niet gemist heb!
Elke zondag weer een feestje!
Another fine Sunday, nice work maestro!
Ja, die Hopper is echt mooi
Geweldige goeie week strip weer !
Dank! Jullie ook.
Dank jullie wel allemaal weer!
Hij hoorde er gewoon in! Gewoon zo mooi over de top deze Rolex. Dan heb je gewoon stijl! @timemachines
En of dat een echte is!
Helemaal! Het is een soort van binnenpretje. Voor een van zijn vrienden maak ik iets, maar hij moet ff geduld hebben. En nu heeft @Lugs een soort van eerder iets dan hij… dat vind ik grappig .
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat voor de avatar ik niet bekend was met deze kunstenaar. . Heel cool idd!
Kijk!
Dat topic van @koekoek.
Dat vind ik ook heel grappig. Ik hoor hem hier al kraaien
@Jurk Zo pik je onverhoopt nog wat kennis op ook via dit gekke forum. Ik vind de scène an sich van dit doek prachtig en herkenbaar. Door het “bar leven” te etaleren middels een vitrine idee… Ik dwaal af.
Tof gedaan!!
Zeker! Het is mij al lang opgevallen dat horlogeliefhebbers over het algemeen oog hebben voor en interesse hebben in de mooiere zaken in het leven. Kunst, fijne techniek, architectuur… De zaken die het leven diepgang en dimensie geven naast het nodige.
Bier, scooters en popcorn
Zonder dollen, in algemene zin heb je gelijk. Ik ga even van m’n Hopper by Jurk genieten!