Gaaf weer @Jurk
De poppetjes iets dikker uitgelijnd doet het wel goed, geeft meer duidelijkheid in de tekening en is in mijn beleving een prima verandering.
De tekstballonnen staat i.d.d. iets rechter maar de meer scheeve van weleer stoorde me totaal niet. Het gaf iets meer dynamiek.
Maar links- of rechtsom, ook deze editie is weer prachtig
Heel gaaf weer Jur, het is allemaal weer nog mooier en strakker. Tekstballonnen mogen van mij ook rustig rond (ballon, hè), anders wordt het misschien te steriel. Het levendige moet behouden blijven.
Tekst is nu in één oogopslag leesbaar, maar het had ook wel wat om dat soms in te moeten zoomen. Poppetjes zijn duidelijker door de dikke lijnen, maar moeten we allemaal met de benen wijd in het café nu?
Voor het eerst een auto voor het café?
@Jurk goed weer. Wordt een rolling gag de tandarts.
Ook weer strak getekend, al vind ik iets dunnere lijnen bij de poppetjes mooier.
Knap hoe je zo veel op zo’n kleine ruimte netjes kan krijgen.
Prima editie Jur. Vaak had ik moeite om de tekst te lezen of de pointe te zien, maar nu is het zelfs voor dit oude suffe brein een stuk beter behapbaar. Ga zo door mijn zoon!
Dank! De poppetjes maakte ik eigenlijk als sinds een paar afleveringen dikker, maar ik deed er ook een deel van de achtergrond mee en dat doe ik nu dus niet meer. Het komt iig de compositie ten goede.
Goed punt. Iig iets om mee te experimenteren. Dank voor het meedenken.
Dank! En leuk dat het jullie ook opvalt.
Hahaha… briljante grap. Ik vind hem heel mooi. Vooral de foto. Erg gelachen.
Nee, hoor. Maar let er maar eens op hoe vaak ik poppetjes met de benen strak tegen elkaar heb getekend. Zo sta je normaal niet. Het is makkelijk en goed te tekenen. De uitdaging nu is om meer beweging en mimiek in de poppetjes te hebben.
Zo was ik begonnen:
Overdreven veel de basis voordat ik uitwerkte.