HF Café... daar is altijd wat mee

Die pet verraadt mij :joy::+1:

Seiko om toen zo te zien :joy:

21 likes

Die smurf aan de bar is ook geweldig!

1 like

Dank Roel! Alle complimenten waardeer ik even veel, maar die van jou blijft toch ook speciaal. Omdat je de eerste was die wat van mij wilde kopen, wat mij de bevestiging gaf dat er iets was. :pray:t2:

Zeker! :facepunch: Samen met @cdg en @Joey . Allemaal topics die het verdiende deze week wat mij betreft :+1:.

Dank jongens!!

Ik vind die pet zo cool. :joy:
Hij is ook lekker makkelijk te tekenen :facepunch:.

Mooi hè. Had er zelf ook lol in. Lekker nors. :joy:

Leuk te horen! :+1:

5 likes

Gave aflevering weer @Jurk, top :+1:
In het café zit meer detail, heel netjes toegepast.

Ik heb een paar afleveringen naast elkaar gelegd en zie wel een valkuil en die is dat het wellicht te druk wordt en afleidt van wat je wilt laten zien. Voorheen “popte” de personen er wat meer uit, vooral met de dikkere omlijning van de personen.
Nu met de drukkere vloer en muren is dat wat minder. Je kunt je bijv. afvragen of èlke plank getekend moet worden, om maar wat te noemen.
Is niet bedoeld als kritiek, meer een kritische noot :smiley:

1 like

Dank voor je complimenten en goede feedback. Heel goed punt. Ik ben deze week ook minder tevreden over het contrast. Misschien idd te druk geworden. Leuk dat je de moeite nam om ze te vergelijken. Ik ga het zeker meenemen voor volgende week :+1:

1 like

Climmmm, @DopeOpa maakt een sick(o) grapje. Yoyo Coke&Caviar
@Climholland

3 likes

Gemiste kans… Dopa :joy:

4 likes

Super!
Die smurf heeft ook al aardig wat geleden zo te zien…

1 like

Erg leuk weer @Jurk!!

1 like

Mooi getekend en subtiel doordachte grapjes :+1:

1 like

Dat vind ik dan weer niet. Het leuke is dat je langer details blijft vinden. Ik geloof dat het de eerste keer is dat we flesjes in de frigo achter de bar zien liggen. Knap werk toch? Bij Pieter Breughel de Oude gaan we toch ook niet zeggen dat hij er teveel detail in stak?

wat een vergelijking he? geen druk hoor. :slightly_smiling_face:

1 like

Hahaha heel erg leuk. :joy:

Ik vind hem niet te druk trouwens. Ik vind het juist erg overzichtelijk en de aandacht voor de details erg leuk.

1 like

Ik vind die parketvloer juist erg chique :sweat_smile:

En de pet uiteraard :sweat_smile:

8 likes

Klopt.

:nerd_face:

Leuk dat iig de details worden gewaardeerd!
Balans is een uitdaging. Ik voel ook voor de punten van @remoss :ok_hand:

Ik weet wel wat mijn doel is:
Het moet kunst zijn in cartoon vorm.
De grappen moeten duidelijk zijn en als je langer lijkt moet je meer ontdekken.

Dat is ook de reden dat ik blij aquarelleren.
Digitale tekenaars zijn er genoeg.

Het doel is dat het een cartoon is die je aan de muur wilt hangen.

5 likes

Marketing kanaal

:point_up_2:Geniaal :ok_hand:

1 like

Detail vraag: ik hoop toch niet dat er op “mijn fles” een schenkdopje zit :angry: enig idee hoeveel dat vertraagt bij het inschenken? :sweat_smile:

2 likes

Absoluut mee eens.

:point_up_2:

2 likes

Hoi @Jurk , ik begreep dat er deze week een visgraat parket in het café wordt gelegd. Ik hoop dat dit niet voor al te veel vertraging zorgt, tijdens het tekenen volgende week. :stuck_out_tongue_winking_eye::upside_down_face:

5 likes

Oh? Ik hoorde marmoleum :upside_down_face:

4 likes

Nice. :+1: :+1: :sunglasses:

1 like