Geweldig @Jurk ook deze beland weer in het archief! voor het geval ik wil lachen, gewoon ff wat plaatjes kijken
Wat is dit toch weer een fijn begin van de zondag. Dank Jurk voor wederom een hilarisch meesterwerk
Hahha Jurk! Geniaal getekend!
Hahaha wat een goede aflevering weer!
Wat een top begin van de zondag!
Het blijft zo tof om de vooruitgang in je techniek te zien, echt super gaaf.
Dank je wel weer!
Weer een pracht!!
En toch weer dat eeuwige eerbetoon aan
En 2 echte Pepsie’s aan de muur De zaken gaan goed
Haha mooi @Jurk je ontwikkelt je hard man. Dit is qua techniek de beste tot op heden denk ik
Niet allemaal mee gekregen deze week maar wat een manier om bij te lezen ;-). Top
Hulde
Eens! Daardoor een stuk plezieriger om te lezen & te bekijken!
Dank! Ik heb mijn best gedaan om het heel netjes te schrijven en perspectief goed te doen.
Ik word sowieso heel blij van jullie enthousiasme!!
Daarnaast werk ik ook niet meer op een tekening. Wat wel veel meer werk is, maar het resultaat Is een stuk beter.
Dank!!
Dan doen we het ergens voor!
Hij is weer supertof.
Al moet ik om één of andere reden aan het perspectief wennen. Dat verschoof bij de laatste ook al een beetje, ze lijken steeds wijdser te worden. Die Gimp is fantastisch, welk topic heb ik gemist? En wie organiseert er fetisjfeesten op dit forum? En waarom ben ik daar niet bij?
Maarreh, sleutel je aan het perspectief, of beeld ik me dat in? Ik zou nog een statafeltje met barkruk rechts voorstellen als het steeds wijdser wordt, dan blijft het een knus cafe, zeg maar.
Ah. Dat dus.
Toffe plaat weer @Jurk en heerlijke onderwerpen gekozen
Perspectief is idd een stuk beter, de “bold” tekst doet het ook goed, mooi duidelijk. De ruimteverdeling is duidelijk anders, heeft wel wat, maar de bar meer als middelpunt vond ik ook wel gaaf. Zo is er altijd wat, keuzes keuzes
Ik ben idd aan het experimenteren, ook als huiswerk. Mee eens dat het café eerst knusser was. Misschien straks een combi.
Zie boven de tekening in het Rolex topic en het verkooptopic van @Kiek . Als je zijn Sub koopt, zit er vast wel zo’n feestje in. Moet je ff met hem kortsluiten.
We klussen lekker door!!
Dank voor het kritisch meedenken
Geweldig weer Jur, het wordt idd steeds mooier.
Denk je wel aan de wettelijke verplichting die je in ontwerp wel maar op de uiteindelijke tekening misschien vergeten bent?
Facepalm. Daar moest ik over nadenken! De Nooduitgang!
Knusser is leuk, ik ben benieuwd naar hoe je die gaat combineren!
Gvd scherp van jou, gisteren een x niet gedronken ?
Uitgeslapen vandaag! Normaal veel vroeger op.