De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Dat is aardig! Dankzij jouw tip doe ik mee. :+1:

Ze zijn vast druk nu met de Mascara bezig :sunglasses::+1:
Verkleden als stripheld Royke :dancer:

2 likes

:joy::+1::joy: Ik zal je even een foto van me sturen via pb, ben net klaar met opmaken Jur :mermaid:t2:‍♀

2 likes

Superleuk weer @Jurk. Zoveel te ontdekken, je moet hem wel 10x bekijken en dan nog heb ik waarschijnlijk niet elk detail ontdekt. Leuk de verbanden tussen de verschillende topics en het gebruik van de avatars. De blije beer uiteraard ook weer erbij.
Zes tekeningen biedt natuurlijk meer ruimte voor een verhaallijn en is ongetwijfeld meer werk dan één, maar toch mis ik ook af en toe de mooie opzet en de kunst hoe alles zich afspeelde in een enkele tekening in het cafe met de beer aan de muur. Is dit gepasseerd traject of komt deze misschien nog eens terug als “vintage”? :smiley:

4 likes

Wat leuk om in de strip te zitten. Mijn eerste verschijning koester ik nog altijd in mijn kast.

Dank @jurk.

3 likes

:joy::+1:

Na zoveel afleveringen was de uitdaging er een beetje af. Maar ik heb er wel weer zin in! Volgende aflevering wordt weer een 1-piece. :+1:

En dit keer in de hoofdrol :joy::see_no_evil:

5 likes

Het valt niemand op maar hoe professioneel dit eruit zie. Buiten de kaders denken is een maar erbuiten “kleuren” … is van een ander niveau. Je ziet het vaak pas als je erop gewezen wordt want het valt niet op.

10 likes

Hij is weer schitterend Jurk, thnx.
Lavendelbier :joy: :joy: :joy:

3 likes

Ik ben de ‘yellow man’?!
Had het helemaal niet door🤦🏻‍♂️

4 likes

Die tekeningen zijn inmiddels zo goed en mooi, dat is onderhand professioneel niveau.

“droomt van eikel” :rofl: :rofl: :rofl: “genderneutrale bullshit” :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Dit vind ik dus goed.

image

Niet de grap. Ja die is geweldig maar het feit dat je voor de grap niet een heel figuur hoeft te tekenen. Was ook geen plek voor. Gewoon een halve arm is genoeg. :ok_hand:

8 likes

Het is weer fraai werk en erg hilarisch :slight_smile:
Die nagels :rofl:

2 likes

En wat is er met Theo & Thea barman?! :joy:

afbeelding

7 likes

Dank voor het leuke compliment!

:nerd_face: Gewoon het geel uit je avatar genomen.

Het kan zo simpel zijn. En het is een prima cliffhanger… wat zou er gebeuren?

Dank! :+1:

Niks. Probeer een beetje variatie in de personages te hebben. Vind dit wel een lavendelbier barman. :sunglasses:

6 likes

Fantastisch dit :point_down: :joy::pray:

6 likes

Het is misschien wat drastisch, maar ja… wellicht komt hij tot inkeer. :sunglasses:
Over 2 weken zullen we het weten.

4 likes

20 likes

:joy::see_no_evil::sunglasses::facepunch:

26 likes

:joy: :joy: :joy:, waar haal je het ?, :joy: :joy:

2 likes

:joy::+1: goeie!!!

1 like