Goed gedaan! , had van de Rolex mannen nog wel een tegenbod verwacht
Die dachten dat er een wachtlijst was
Gefeliciteerd @Capibara! Mooi gebaar voor het goede doel.
Mooi dat dit topic met zeer veel dank aan jou, een gebbetje van @Petteflet wat resulteerde in een mooie jurk-onderbroek (had je wel heel snel gefixeerd Jur!) van @Hans aan @anon50762135, resulteert in een mooie €700 extra voor het goede doel.
Tijd om dit topic weer even actueel te maken, want iedereen zit natuurlijk op het eindresultaat te wachten.
Voor de ongeduldigen: Helaas tot nu toe geen goed eindresultaat.
Het hoe, wat en waarom kom ik nog op terug.
Zoals bekend heb ik deze veiling met mijn eenmalige bod in het begin gewonnen (of gelijk verkloot ).
Ik heb dus een mooi stripboek, de tekening van de lok-Rolex en een tekening naar keuze gewonnen.
Welke tekening naar keuze ik wou, dat wist ik eigenlijk niet. Daarom had ik Jurk even gevraagd of ik daar over na mocht denken.
Dat was uiteraard geen probleem.
Dat nadenken duurde twee dagen. Na de veiling maakte ik mijn opwachting in de wekelijkse strip.
De keuze was dus snel gemaakt.
Deze avond heb ik het pakketje mogen ontvangen. Stevig ingepakt met 7 rollen tape, maar een mesje deed wonderen.
Zelfs nog een extra tekening van Jurk mogen ontvangen als adressering.
En de inhoud van het pakketje:
Hartstikke mooi, en voor de tekeningen ga ik even een mooi plekje uitzoeken om ze op te hangen.
Maar, eh, zei ik niet iets over geen goed eindresultaat?
Nou, wat dit deel van de veiling betreft is natuurlijk alles dik in orde.
Ik wil @Jurk en het team wat hem heeft geholpen dan ook hartelijk bedanken voor deze geslaagde actie.
Maar er mist nog iets om de hele actie voor dit goede doel af te ronden.
Onverwacht begon er nog een tweede veiling:
Hier bleek toch ook interesse voor te wezen:
En Jurk was helemaal voor:
Vervolgens nam het topic weer wat andere wendingen:
En vervolgens kwam er een ‘magisch’ bod om op de 7K te komen:
Hoppa, @Hans had dus een mooi bedrag overgemaakt voor een echte onderjurkbroek.
Vervolgens kwam er ene @anon50762135, een man zonder horloge maar wel bekend/berucht lid van Horlogeforum met de opmerking:
Een beetje jammer is dat we heden ten dage nog altijd zitten te wachten op de badkamerselfie van @anon50762135 in de onderjurkbroek.
Kom op @anon50762135, iemand heeft een serieus bedrag betaald voor uitbreiding van je garderobe, nu willen we dan ook die badkamerselfie zien om deze mooie actie goed af te kunnen ronden.
Groetjes,
Capibara.
Ik heb nog geen pakketje gezien. Laat staan een onderbroek. Zou die bij een van de buurvrouwen zijn bezorgd? Hopelijk hebben ze hem opengemaakt.
Heel graag gedaan! Dank voor je ontzettend mooie bod.
En heel veel plezier met de tekeningen!
Vooral de lokrolex blijft goud.
Zeker waar!
Echt niet?
Kijk eens in je track en trace.
Niks? Heb hem gewoon als pakket verstuurd. Je zou de eerste zijn die niks heeft gekregen.
In mijn PostNL app staat geen pakket. Heb je die tracking nog?
Ik ga later zoeken.
Ik zal eens een wat belletje lellen hier.
Hm, hoe staat het inmiddels hiermee? Is er inmiddels al een track and trace gevonden @jurk? Of heeft @anon50762135 al een remspoor getrokken?
Briefje lag in mijn auto. Nog niet gepakt
7000 knikkers naar het goede doel, pffffuuu. Dat is een digitale schouderklop waard. Een gemeende, deze keer.

En nu heeeel snel aan @anon50762135 !!!
Toch wel mooi dat PostNL een hele omgeving tekent met een buurhuis en bomen waar de postbode een pakje zou kunnen droppen. Woon je echt zo vrijstaand @anon50762135?
De eerste drie buurvrouwen hebben ontkend een pakketje met daarin een gebruikte boxershort te hebben aangepakt van de postbode.
De boxershort is ook niet gebruikt door de postbode. Misschien hebben ze het verkeerde pakketje van de postbode in gedachten wat ze in handen zouden hebben gehad? Dat zou mijn vrouw denk ik ook altijd ontkennen

Dat zou mijn vrouw denk ik ook altijd ontkennen
Ja de buurmannen stonden er gezellig achter. Dat zal niet helpen.