HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Je had mij mooi tukšŸ˜‚

1 like

Je was niet de enige met 57 clicks :joy::+1:

10 likes

:joy::+1:

1 like

Balen jongens

11 likes

Gaat die figureren in de komende aflevering? Op date met @HanDavinci? Hij heeft een paar keer om haar gevraagd geloof ik… @schoen heeft een paar keer ontraden om dat te doen…

5 likes

Ik weet hoe ze eruit ziet. Lieve meid dat.

9 likes

Ik ben we benieuwd, loopt ze ook altijd in zo’n rood pak (mantelpakje misschien) als schoen? Hand aan haar oor?

1 like

Mijn betaling is onderweg , maar kan, postduiftechnisch, even duren…

2 likes

Ik had duidelijk beter moeten lezen maar ja, jullie lullen ook zoveel. We krijgen dus geen filmpje waarin Jurk zijn kleding uit trekt maar 1 of ander boek?

3 likes

Teleurgesteld? :joy:

3 likes

Hee @Schoen, ik heb hier nog een template gevonden van Incasso Arie. Mag je wel gebruiken. :joy:

Incasso Arie was een verzinsel van een reclamebureau. Zij hadden een website gemaakt waar je Incasso Arie kon inschakelen en templates kon downloaden. Geniaal!

ā€œ Als het niet gelijk lukt, gaat Arie voor u gratis nog een keer erheen. Wij geven 110% garantie. No pay, no cure; u heeft immers recht op uw verdiende loon. ā€

"Hard voor de zaak!"

14 likes

Ben ik even blij dat ik betaald heb, anders sta jij dadelijk met een knuppeltje voor de deur :grimacing:

1 like

Volgens mij Arie’s genoeg bij jou in de buurt! Gij bent nie bang nie!

1 like

Ik doe gewoon niet open :joy:

1 like

Je moet wat hĆØ sinds Eef Hoos er niet meer is.

4 likes

Maar heeft iedereen nu al betaald?

Bommen Eef!

1 like

Hier moest ik wel even om gniffelen. Maar goed, het overgrote deel heeft inmiddels betaald. Een stuk of 14 nog te gaan.

Even een vraag, als je over de 10k gaat, moet je daar dan een apart topic voor openen?

33 likes

:joy:

9 likes

Ligt eraan of we een aparte instagram account gaan aanmaken. Wellicht kan iemand op HF nog even een logo maken? :stuck_out_tongue:

6 likes