Heeft een hard leven gehad voor platina⦠of lijkt dat maar?
Het valt heel erg mee, maar hij is wel gewoon gedragen. Waar die voor bedoeld is.
Nee, een feest van herkenning.
Had ik al gezegd dat ik ā¬10,- uit de pot haal voor elke slechte grap over mijn zus? Ik vrees dat ik straks een factuur moet gaan sturen naar Make-a-wish. Arme kinderen.
En wat stort je dan als het een goede is?
Haar nummer naar de grappenmaker in kwestie
Je hebt PB.
Oef, ergens postte je al dat je zus niet goedkoop was in onderhoud⦠maar dat ze zo duur was dat ze de hele pot leeg kon maken.
Daar gaat waar 10 euro
Wat was het rekeningnummer ook al weer? Of kan ik het dan beter direct naar @schoen overmaken?
Hoppa, maar even wat geld over gemaakt⦠een grap mag geld kosten.
Echt? lekker!!
Make a wish is wel voor kinderen hƩ, niet voor 18+ wensen.
Ik ook. Maar het bovenstaande kan ik wel hebben.
Dat we nog steeds met de strip bezig zijn terwijl die de 8ste finaal moest zijn begint mij wel de nodige stress op te leveren. Als het goed is vanavond af.
Elke keer denken we dat we er zijn, maar dan moet er toch weer iets anders of zien we iets dat we niet willen laten gaan.
Sja⦠als je er iets verder over nadenkt⦠ik heb net betaald voor @schoen zijn zus⦠zonder haar ooit gezien te hebben. Zij heeft er in elk geval nooit iets van gevoeld
@Schoen waar staan we ondertussen eigenlijk qua opbrengst?
Al die slechte grappen over je zus stuwen een en andere naar ongekende hoogtesā¦
Hoe wordt de trekking van het prijzenpakket eigenlijk gedaan? Live Zoom-meeting met 300 man?