HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Ik denk de strip! :man_dancing:

1 like

Ai das zuur man. Sterkte.
Blijven jullie wel danspartners?

6 likes

Gelukkig met eigen geld betaald… Al gok ik niet dat ze hem wil. Maar gister de spullen naar de rechtbank gestuurd, ben benieuwd hoe lang de spoedprocedure duurt.

3 likes

Was vroeger mijn danspartner. Tegenwoordig een nieuwe danspartner (Nee, niet de reden…) Kinderen en samen dansen is niet praktisch.

8 likes

Ah check, nou sterkte man. Nooit leuk zo iets.
Maar er schijnt vast zonneschijn (of een lekker nieuw mokkel) aan het einde van de rit!

10 likes

Gaan gelukkig heel goed uit elkaar. We zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon beste vrienden zijn geworden ipv lovers. Dit is de beste keuze van 2 slechten denk ik.

10 likes

Ik heb goede herinneringen aan dansmariekes!

2 likes

Wel een goed idee voor 2021; een HF dagboek. Met de wondere verhalen van de leden.

Vandaag een zalmroze dial, want past lekker bij mijn vrije tijdstrui na het harde werken.

Vandaag de verzekering weer gebeld en mijn collectie daarna verkocht.

Vandaag weer een bakje koffie bij het tankstation. Nee, ik koop alleen maar en verkoop niets.

Welke GS zal ik eens kopen om te laten zien dat ik niet op centjes hoef te letten.

Welk horloge scoort de meeste zonder dat de baas me uitkaffert?

Laat het lid bij de uitspraak.

11 likes

Oeh!! Moeilijk! @HanDavinci ? Close?

7 likes

Evengoed sterkte!

7 likes

Not even.

Elk citaat is een lid.

1 like

Moeten we anders een mooie brief voor je shoppen waarin alles naar jou gaat?

#HFVOORELKAAR

9 likes

Hahaha! Dat gaat het al bijna :wink: Alleen jammer dat ik een zak geld terug mag geven…

2 likes

Ah, dus jij houdt in elk geval je huis. :+1:

Tip:

Tinder. Is een soort thuisbezorgd voor wanhopige meisjes. Je kunt zelfs leeftijd instellen.

Grindr is er ook, maar dat is een niche

23 likes

Aha…
nu snap ik ook veel beter je onderschrift.

11 likes

:joy::+1:t2:

1 like

De laatste is die huizenschuiver.

1 like

Check. Misschien wel de makkelijkste.

2 likes

Waren wel meer makkelijke.

2 likes