HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Dank!! Wij zijn ook heel benieuwd!
Nog 2 weken geduld.

De 15de zullen we ook de prijzen trekken. En dat dan hier communiceren wie wat wint.
Je prijs krijg je dan samen met de strip geleverd :dancer:.
Alles als het goed is net voor kerst.

27 likes

drewl

3 likes

Je mag me ook gewoon direct een pb sturen hoor Jurk, geen probleem!

1 like

Edit; (net mijn dochter uitgelegd hoe GIPHY werkt :grimacing: die was onder de indruk van @hendrikjandetuinman)

4 likes

Haha, nice. :sunglasses:

1 like

Goede tip!

Ik leg hem hier ook in de toko!

Gegarandeerd extra brillen en lenzen!

3 likes

Nee, dit gaat toch over donaties?

1 like

Update:

De ETA van de strip is 11 december, dus volgende week vrijdag.

Het is nog niet bekend of deze dan al in mijn bezit is of het dan verstuurd wordt.
Iig zullen we de week van 14 december vrij houden om daar vrij te nemen om de strips te signeren en te versturen.

@SuperC heeft aangegeven de winnaar van de Montblanc het horloge graag persoonlijk te willen overhandigen. Tenzij de winnaar dit niet wilt ivm Corona, dan stuurt Jaap hem naar die persoon op. De andere prijzen zullen naar de winnaar worden verstuurd.

We zullen wel al de winnaars rond de 15de bekend maken. Zodat je weet of je gewonnen hebt.

Voor alsnog ziet het er naar uit dat het doel om de strip bij iedereen voor kerst te hebben gaat lukken. We hebben een paar extra strips voor als er iets mis gaat met de post. Mocht iedereen hem straks hebben, dan zullen we die verkopen aan de personen op de wachtlijst.

En als alles rond is zullen we ook het finale bedrag bekend maken dat het goede doel is gegaan. Ik kan het nog steeds niet geloven dat we dit met elkaar bereikt hebben. We zijn er bijna.

117 likes

:partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Geweldig :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Geweldig @Jurk , ook een mooi gebaar dat SuperC dit horloge wilt overhandigen. Ben benieuwd hoe de prijzen verloot worden. Is dat live te volgen?:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Can’t wait.

Hartikke mooi ook dat @SuperC niet alleen het fantastische horloge ter beschikking stelt,maar ook nog zijn tijd👌

2 likes

tenor (20)

4 likes

Bazen

1 like

Klasse mannen!

1 like

9 likes

Feel So Good!

1 like

Super geregeld allemaal! Klasse!

1 like