Gewoon doen! En dan toch even dat geluksmomentje als de envelop door je brievenbus valt. #verwenjezelf
Doe dan een Mister Bean en gooi hem er zelf doorheen
Compleet off-topic:
Wat vindt jij ervan dat er een deluxe versie van WIDO uitgekomen is met twee nieuwe nummers?
Vind Years To Go wel goed, maar die track met Rick Ross is niet mijn ding…
Kan trouwens niet wachten op TTH2!
Heb jij m ooit live gezien? Ik op zijn verjaardag 24 mei 2018 in 013. Helaas was ik tijdens zijn legendarische show in de Ronda van Tivoli op vakantie…
ik dacht effe kijken wie wat Wido is… kennelijk een kraanverhuurbedrijf
Ik vind WIDO nog steeds wel het beste album maar wel een beent overbodig hem opnieuw uit te brengen.
Nog nooit live gezien maar lijkt me wel heel gaaf, helemaal op z’n verjaardag. Zal wel een feestje geweest zijn
Special price for special people my friend
Toppie, dan kan de interim- postbode de envelop niet plooien om in de amerikaanse brievenbus te proppen, er hangt nogtans ook een gewone bus voor grotere enveloppen
X2 aub hier ook niet vouwen om dezelfde reden (best gekke blikken als je een brievenbus in de handbagage mee terug neemt😁).
Wat dacht je: ik neem een kleine Inbox waar geen blauwe enveloppen in passen?
Deze hardcovers zijn zo dik, dat zelfs de meest luie postbode dat niet gaat doen. Ik heb er vertrouwen in!
Bij de buren hier, wordt alles wat niet past voor de deur op de grond gegooid.
Die kans krijgen ze niet, ik ga op wacht liggen😊
Ik lig al
Snel nog ff postzegels gehaald!
Als het goed is blijft PostNL wel open, dus kunnen we woensdag de strips op de bus.
Business point van PostNL waar ik mee gebeld hebt heeft nog niks gehoord over een eventuele sluiting.
Dus ik hou moed!
Jemig
Dat geloven ze toch niet als je dat komt halen?