HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Heren. Petje af voor een geweldige actie en een geweldige uitvoering er van. Respect!
Ik wacht een PB af, wat een goed plan om de adresgegevens via de bank te doen trouwens!
Keep up the good work!

2 likes

Ik ga morgen de pbs eruit sturen. Nu nog even druk met alle pbs voor de meistersinger beantwoorden. Pfff, als ik een euro kreeg voor elke reactie op de meistersinger, kan ik komende zomer een ijsje kopen.

20 likes

Ik wil je best een pb over de Meistersinger sturen als het je helpt.

De strip wordt hartstikke leuk.

We zijn over de helft en hebben nog steeds de drang kunnen weerstaan om gekke dingen op bepaalde HF’ers te photoshoppen! Nog even volhouden.

21 likes

Jammer

4 likes

T.O.P. mannen dat er achter de schermen zo hard gewerkt wordt voor het goede doel :fist:!
Jullie verdienen allemaal een :medal_military:.

4 likes

@Schoen vraag:
Voor wanneer/hoe laat moet er betaald worden?

Hoor je vandaag :wink:

2 likes

Zover was ikšŸ˜…
Alleen is zondag een werkdag voor mij dus zie ik het pbtje vanavond pas… En het zou jammer zijn als het vandaag voor een bepaalde tijd betaald moet zijn.

1 like

Haha succes met alle pb’s beantwoorden :joy:

2 likes

Zit niet op een dag hoor.
Komt goed
:+1:

8 likes

Hoe eerder je hebt betaald, hoe meer kudo’s voor de trekking.
Dus ik zou maar een zondagje vrij nemen.
:rofl:

7 likes

Zoals in het Café te zien, heb je toch al genoeg liquide middelen🤣

@Schoen kom maar op met die PB, als ik niet snel van m’n geld af kom, wordt scheiden ineens wel erg interessant voor m’n vrouw.

5 likes

Geld moet ergens weg komenšŸ¤”

2 likes

:joy::+1:

7 likes

Dat is ook weer zo.
Werk ze!

1 like

Dan wacht ik even op de oudejaars trekking van de Staatsloterij. :+1:

1 like

Thanks, pb is goed overgekomen en geld is overgeboekt (voor het eerst in mijn leven naar een compleet vreemde haha). :ok_hand:t2:

4 likes

Doe jij daar iets mee ? Ik zie het nu ook voorbij komen en vind het zelf nogal onzinnig om te doen. Tenzij dat voor jou de manier is om bij te houden wie er betaald heeft dan snap ik het.

3 likes

Nee, doe ik helemaal niets mee. Ik ga ergens komende week wel even kijken en het lijstje afvinken.

Top allen, het blijft binnenstromen! Ik hoop wel dat er geen AML-rule afgaat bij de bank :slight_smile:

9 likes

Woppa, je weet al meer van het bankaire systeem als ik.

1 like