HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Hulde voor het vele werk…:+1:

2 likes

:scream:

1 like

Hm, geen meerdere postpunten in de buurt? :slight_smile:

Respect man, toppers zijn jullie!

2 likes

Niet die open waren.
Ben er langs twee gegaan.

8 likes

Toppers!! Petje af!

2 likes

Top hoe jullie zo bezig zijn! Ben heel benieuwd :raised_hands:

3 likes

Hm, dat is vervelend. Geen idee of je in de buurt woont, ik wil best wat pakketjes naar een postkantoor brengen.

Ik zit nog even na te lezen over je signeerwerk, wat een monnikenwerk is dat geweest. Nu een paar dagen revalideren van het schrijven?

2 likes

Ik zag om 00:00 volgens mij ook een glas whisky voorbijkomen. Daar kijk ik ook wel eens dubbel van😂

Zonder dollen: een buiging voor het hele team, zo diep dat die in de Seikosha fabriek niet zou misstaan.

6 likes

Wat een werk hebben jullie verzet…hulde! :ok_hand:

2 likes

Klopt. En alle stofomslagen zelf moeten vouwen omdat de drukker die helaas te laat leverde.
En helaas is mijn Easter egg niet door gegaan, want op de stofomslag staat helaas hetzelfde gedrukt als op de achterkant.

De grap was dat pas als je de stofomslag er af zou halen een extra strip zou zien. Mijn fout. Nu zie je hem altijd.

29 likes

Super, wat een werk hebben jullie verzet!!

1 like

Dat nemen we wel voor lief @Jurk .
Wat een werk, ben heel benieuwd naar de strip!

Ohja, gifje:

celebrate gif

Vergeet ik bijna mijn taak hier op het forum.

4 likes

Klinkt alsnog goed Jurk. Ben nu al benieuwd hoe het er volgend jaar uit gaat zien. :stuck_out_tongue:

2 likes

Super wat jullie samen hebben kunnen verzetten. Kan niet wachten!

2 likes

Hele gave actie! Brengt toch wat warme gevoelens in deze sombere dagen. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat en heb er alle vertrouwen in! :pray:

5 likes

3 likes

Lekker bezig geweest heten!!

1 like

Geweldig mannen! Echt respect en petje af!

3 likes

Dit noemen ze nou echte striphelden!

8 likes