HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Zou @TheWornWatch het al gezien hebben? Hij schijnt er nogal fan van te zijn.

5 likes

Het is natuurlijk wel een mooi topic onderwerp voor in off topic, Show je visgraat vloertje.

5 likes

Hier ook nog niet binnen helaas.

1 like

Hier ook binnen. Top gedaan!

2 likes

Hier ook binnen, is prachtig geworden :grin:

3 likes

Ik hoop dat het volgende week niet gaat regenen. Sta ik achteraan buiten te roken zie ik opeens een (ander) pakje op de koer staan, dacht al dat ik de schuif van hekje van de voortuin deze morgen had vergeten dicht te doen :roll_eyes: natuurlijk ook handig als de bewegingssensor van het licht last heeft van de luchtvochtigheid, dan zie je geen kl**t buiten.

2 likes

Daar ben ik nog niet over uit :rofl:
Als ik zie wat ik nu kan maken, zou ik willen dat het hele album zo is. :rofl:
Wat wel zo is, is dat je duidelijk de progressie ziet. En ik hoop dat een aantal mensen er inspiratie uit zullen halen in de wetenschap dat hard werken loont. Het is niets meer dan dat. Hard werken en commitment. Ik heb geen opleiding tot tekenaar en het is gewoon oefenen. Op een gegeven moment ben ik wel privéles gaan nemen, wat inmiddels meer een vriendschap is, en daar zie je duidelijk een aantal sterke verbeteringen. Niet in mijn stijl, want dat wil ik niet. Maar wel in compositie, tekst en ballonnen.

Het lukt mij niet om op alle berichten te reageren. Maar ik waardeer het enorm! Er zit zoveel tijd en ook wel stress in, dat jullie lovende reacties als een warm bad voelen. We hebben zover het kon geen bochten afgesneden en zijn voor het beste resultaat gegaan. Dat was voor meerdere van ons nachtwerk. Ik voelde persoonlijk wel een druk om een mooi product af te leveren, want er is toch 4K van het totaal naar naar de productie gegaan en dat is niet naar de kinderen gegaan. Als het dan niet goed was, voelde ik mij wel verantwoordelijk. Dus de reacties dat het jullie verwachtingen heeft overtroffen doet mij (en ik weet zeker ook voor de anderen) heel erg goed! Keep them coming!

Ik ben jullie als forum heel erg dankbaar. Jullie bedanken mij heel vaak, maar ik ben er van overtuigd dat de ruimte die ik genoot in het begin niet overal kon. Dat heb ik aan jullie te danken. Ook veel dank aan @Jur en @Jurgen

Daarnaast ben ik Amaris, Han, Blauwbeer en Schoen ook heel erg dankbaar. Die zeiden vanaf het begin “Het maakt niet uit hoeveel tijd, wij doen mee. Zeg maar wat er moet gebeuren”. Zonder hen was de strip er nooit gekomen.

En we hbben toch maar mooi minimaal 5,5K opgehaald voor het goede doel en dat wordt hoogst waarschijnlijk 6K straks!

Ik ben ook de sponsoren @Crownguard Brunmontagne @SuperC en de leden die een prijs hebben gedoneerd heel erg dankbaar. Jullie hebben fantastisch bijgedragen aan het eindresultaat zonder er ook maar iets voor terug te verlangen.

Het is allemaal begonnen om wat positiviteit te brengen op het forum.
Ik wens jullie een hele fijne kerst namens heel team cross dressers!

Nogmaals super bedankt!
Ik zou het liefst jullie allemaal persoonlijk bedanken, maar dat lukt niet.
Hoewel ik wel allemaal persoonlijk iets in de strip heb geschreven. :joy:

60 likes

Heb hem binnen bedankt allemaal. Ga hem is rustig doorlezen van de week :+1:

1 like

Ik geloof, de postbode heeft wat tegen me. Misschien had ik hem niet xdixte kxxkxrhxxr moeten noemen. Ik zal morgen mijn buurman mijn excuses aanbieden… Misschien dat ik dan mijn HF strip dan toch krijg…

4 likes

Bij mij schijnt ie ook bezorgd te zijn! Nu nog wachten tot ik m kan bewonderen maar hij zal vast net zo mooi zijn als al die andere exemplaren die hier gepost zijn :+1::+1:

Bedankt iedereen die er aan meegewerkt heeft!

1 like

Ik had eerder moeten klagen dat er niet in de brievenbus zat. Inmiddels wel wat een professioneel afgewerkt boekwerk zeg. Is gezien zijn kwaliteit het geld dubbel en dwars waard.

Tja dat er ook nog wat inhoudelijk wazige tekeningetjes in staan door ene @Jurk gemaakt, neem ik dan maar op de koop toe.
Verder ook nog onbegrijpelijke uitleg met verwijzingen naar nog vreemdere figuren die op een of ander idioot horlogeforum verblijven.

Kortom: GEWELDIG JONGENS JULLIE HEBBEN MIJN VERWACHTINGEN OVERTROFFEN

En het goede doel heeft er ook nog wat aan.
Een ieder die iets gewonnen heeft van harte maar eigenlijk hebben we allemaal gewonnen met dit schitterende werk.
image

5 likes

Gaaf hij is binnen! Snel de strip opgezocht waar ik mijn verschijning maak (best een zoektochtje😇). Samen met mijn oudste dochter de tekst gelezen en gezien het onderwerp een brok in mijn keel en vochtige ogen. Mijn dochter heeft direct de Hulk uit mijn horlogedoos gehaald met de mededeling, die doe je vanavond om! Nogmaals dank aan iedereen en ik ga rustig dit weekend alle strips met toelichting lezen.

21 likes

:+1:

Mooi te lezen Ed! Jouw aflevering vond ik persoonlijk het spannendste om te maken. Omdat ik satire maakte van een beladen onderwerp. :pray:

16 likes

Ook hier is hij binnen!

Dank en complimenten aan iedereen die inspanningen heeft verricht! Mooi resultaat!

4 likes

Ik teken steeds zo’n oude café vloer. Met van die kromme planken. Je weet wel.

Maar wie weet een keer :sunglasses::facepunch:

10 likes

Hier ook binnengekomen :grinning: bedankt iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt

1 like

Vandaag in de brievenbus

Complimenten aan de organisatie en uitvoerders van dit mooie initiatief!:ok_hand:
En natuurlijk een dikke duim voor de sponsors👍

2 likes

Ik vind het een mooie blijvende herinnering. De strip staat in mijn ‘horloge’ kast :slight_smile:

1 like

Ik ben niet gespannen…
ff83197b41f8f1dc090b865dc0700f2b

4 likes

@Jurk dat was wel heel erg snel hahahah

1 like