HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Ik ben gejurkt :rofl:

23 likes

Leuk! :+1:
Inmiddels een hele verzameling.
:sunglasses:

8 likes

Jaaaaa, het album is binnen en het ziet er echt super uit! dankjewel @Jurk @Schoen maar ook alle anderen die hier op een of andere manier aan bijgedragen hebben. Af en toe vervloek ik dit forum wel eens maar dit soort acties en de grote participatie doen me ook weer erg goed.

Zoals gepast, blijkbaar, met een houten visgraatje :joy:

10 likes

Is dit een horloge forum of een houten vloeren forum?

6 likes

Haha, ja dat vroeg ik me gisteren ook al af. Maar ja, ik wil ook geen spelbreker zijn :joy:

4 likes

Yes hij is hier ook binnen, op de houten vloer onder de boom. :smile: Hij is prachtig geworden! Nogmaals bedankt voor al jullie werk en inzet voor deze prachtige actie. Ik ga er komende dagen van genieten! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

FTFY

1 like

Ook hier binnen gekomen en ziet er gelikt uit hoor heren.

Al met al een zeer geslaagd eindresultaat. Complimenten aan allen die hieraan hebben meegewerkt. :+1:

2 likes

2 likes

Mijn weekend kan niet meer stuk. Hij is er, en wat is ie mooi :ok_hand:

Heel veel dank aan allen die hebben meegewerkt aan dit prachtige project, speciale dank aan Jurk.
Ik ga er van genieten :sunglasses:

Edit : ik was de houten vloer vergeten :flushed:

6 likes

Supervet :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

4 likes

Hier dan ook eindelijk binnen! Bedankt voor het mooie werk mannen!

1 like

Yes! Binnen. Vakwerk, erg professioneel! Wat een werk, wat een mooi doel en wat een mooi bedrag!

Dank jullie wel!

5 likes

Petje af voor de organisatie, realisatie, tekenen, uitvoering, verpakking en het posten van dit mega project!! :pray:

5 likes

Dag 3… postbode brengt de verkeerde blauwe brieven!

6 likes

“Een strip…? Das een heel boek!!” Ik had wellicht beter moeten omschrijven wat ik in de bus verwachtte :smile:

Ziet er geweldig uit heren, wat een boekwerk! Geweldig mooi :clap::clap:

3 likes

En dat moet hem dan zijn!!

Gelijk de hulp vanTiemo2011 er bij geroepen, om vervolgens ‘onze’ strip op te zoeken:

En niet alleen de HF-leden van ons gezin zijn geïnteresseerd, ook andere gezinsleden:

28 likes

Gister een kijkje mogen nemen in de wijzerplaat keuken van @Barboendel

De Jurkvicta 1953 wordt een plaatje!

7 likes

Het is zo te zien een lijvig boekwerk inderdaad! Ik hoop niet dat mijn zoontje op de deurmat zit te spelen als hij wordt bezorgd, want dan kunnen we naar de huisartsenpost.

5 likes

Wat ontzettend leuk!! Dit is nog eens eer naar werken!! :+1: leuk dat hele families er blij van worden.

Kreeg ook al een persoonlijk bericht van een lid dat nu eindelijk zijn vriendin het forum ook begreep.

Wat een blij gedoe zeg! Bijna te erg dit. Bijna hé

13 likes