Tot nu toe geen corona gehad dus het heeft een 100% in de vaccinatiegraad.
Soms wel rare bijwerkingen
Top bijwerkingen horen er bij
Leuk te horen!!
Echt super leuk al die enthousiaste reacties.
Ik heb echt het idee dat we over delivered hebben in jullie ogen! Dat is precies wat we beoogden! Mooi dat het gelukt is
Het staat als bezorgd in de app, maar niets gezien vandaag.
Hier weet de postbode nog steeds mijn huis niet te vinden
En vandaag had ik even wat vrije tijd (geen weer om buiten te werken):
Eerlijkhalver moet ik zeggen, dat ik de tekening niet zelf gemaakt heb, maar natuurlijk wel de teksten aangepast heb. Dus alle lof aan de oorspronkelijke tekenaar, en ik hoop dat hij mijn “misbruik” vergeeft…
Hier kwam hij gisteren binnen! Ik ben er ongelooflijk blij mee en ik vind het een prachtig boek geworden!
Dank je Jur, ook voor de opdracht op de binnenkant kaft. Hartstikke leuk! Ik heb natuurlijk een bijzondere band met jou en dat boek! Mijn avatar voelt zich daar sterk mee verbonden!
Uiteraard ook veel dank aan @Schoen !
Ook hier is hij nu binnen. Inclusief de prijs van Crown Guard. Prachtig! Jurk, Crown Guart en alle andere die hebben meegewerkt aan deze mooie actie, BEDANKT en DIEP RESPECT.
Hahahaha!! Heel mooi! Erg grappig
Heel graag gedaan Harry! Dank voor je support.
Nogmaals ik vind het een eer je bedrijfslogo te hebben mogen ontworpen.
Dank!! heel leuk te horen!
Die worden geld waard.
Jaaaa! Ook nummer 131 is binnen. Al dagen op de deurmat liggen wachten en vandaag eindelijk bezorgd gekregen. En wat is-ie mooi geworden!
Heel groot compliment aan Jurk&Co! Dank, dank, dank!
Dank!! Likes zijn op.
Hier ook e i n d e l i j k binnen.
PostNL mag weleens bij @Jurk in de leer, wat een perfectionist.
Jur, je hebt er een prachtboek van gemaakt met je ondersteunende team!
Ik denk dat de meesten een simpele strip hadden verwacht. Ik alvast wel. De 100 extraatjes zijn puur goud waard!
Nog altijd in blije afwachting hier
Zo hier ook eindelijk ontvangen , super blij met mijn prijs en zeer onder de indruk van de strip. Heren, nogmaals chapeau
Dat hebben jullie zeker!
Nr 53 is ook aangekomen. Wat een werk is het geweest voor jullie. Ook bij iedereen iets er bij geschreven. Jullie mogen er super trots op zijn. Neem er vanavond een lekker drankje op!